kisAh Pak Pandir mOden TERLAMPAU !












astagafirullah ! mngucap CekbOlat bace citer nih !

mimpi bsah cekbolat taw !! :P

kesah
..

Pak Pandir mOden yang terlampau

________________________________________
Pak Pandir memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam

 ni la…


Pak Pandir : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak, ada apa?

Pak Pandir : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua

tirai tingkap.

Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Pak Pandir : Dengar tak bapak kata…..!!!!

Bedah : Ya bapak, Bedah dengar… cuma Bedah tak percaya

apa yang bapak kata ni.

Pak Pandir : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu

tutup semua tingkap.

Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh. Sambil tu dok

pikir gak laa… apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah.

Pak Pandir : Okeh… mai duduk sebelah bapak. Heheheh…

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat

lagi mak balik…abis aaaa.

Pak Pandir : Tak payah risau… mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak berkasar!!!

Bedah pun terpaksa la duduk jugak… hati dia takleh cakap laa… berdebar giler ahhh. Dalam

 kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.

Pak Pandir : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai

masuk dalam selimut bapak plak.

Bedah : Apa???!!!



*trnganga mulut bedahh..

Pak Pandir : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak

ikat mulut tu karang aaa.

Bedah : Bapak…Bedah takut laaa. (nak nangis)


Pak Pandir : Bedah, tengok ni.. jengjengjenggg..

Bedah tak sanggup nak tengok… dia pejamkan mata.





 Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat.

Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon- konon nak intro dulu ler tu. Tapi 

dalam hati, Bedah teringin gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.


Pak Pandir : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap. Mahal nih!!!

 Dah, pegi keluar.


cekbolat >_*

hihi.. cekbolat takbersalah yeee.. c(:

4 comments:

  1. ISHH DASYAT NYA EMY..SMPI MPI BASAH HAHAHA

    ReplyDelete
  2. perempuan pun ada mimpi basah gak yerk..?
    gua baru tahu..

    ReplyDelete
  3. kim :: errr.. umphh air liur jer ;)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D