Cekbolat Dan Gosok Gigi

"Bangun Pagi..
Gosok gigi..
buka shower terus mandi..
tuang shampu satu baldi..
hohohoiii dah tengahhari "
#olagu 
setiap kali mandi cekbolat !!


sejak menjadi penganggur setia terhormat ni.. tidur lepas subuh selalu.. bangun pun dah agak lewat la.. bangun pun buat keje rumah dulu baru mandi,dgn baju malam basuh muka sidai baju,masak dulu,kemas rumah.. hmm.. teruknye cekbolat sekarang.. hanfhone cekbolat kdg2 hilang.. yela sekejap ade kat dapur.. sekejap kat atas sofa.. kalau ade ank buah sepupu buleh jadi handfhone cikai cekbolat tu die sumbat dalam peti ais tempat sayur =,="

Korang pernah tak TERLUPA tonyoh gosok gigi? penah kot? ntah.. cekbolat bukan dukun Joyah tuh.. tapi yang pasti cekbolat kdg2 lupa gosok gigi =,=" heheh.. tuu la akibat tertelan katak pur~ byk sangat #yuckkssss.. abaikan.. hentah ape yang cekbolat fikir pun tak tahu lah.. bengap ker aku ni ? *tnye diri sendiri*


Mase sekolah ade pernah dua kali terlupa.. ni kes bangun pukul 4pagi study la.. bajet gosok gigi awal tuh.. padahal tak pun =,=" bile turun kete nak masuk skolah.. baru teringat.. adehhh.. cepat-cepat pi ke kafeteria skolah beli cokolat HACKS banyak-banyak.. n time recess beli coca cola minum.. hihihi~

n baru-baru ni satu hari tak gosok gigi ! *yukssss* semalam tu cekbolat balik dari rumah nenek.. brus gigi ade dalam handbag.. balik tu lupe bawak keluar.. kire malam tuh sebelum tdur tak gosok gigi la.. *alasan: esk taksekolahpun* pagi tu bangun lambat.. then syok-syok mandi dah keluar bathroom.. bru teringat.. ahh .. takpe.. kejap lagi la.. lapar nih -,-" .. lupa-lupa-lupa.. petang tu member ajak round2 naik bsikal.. dengan slumber cekbolat keluar.. tanpa gosok gigi ! #euwwwwww..but.. gigi cekbolat tak de la nampak sangat *^#$@ heheh.. cover-cover la kan.. last2 malam tu sblum tidur cekbolat kne gsok.. sbb kepla rsa mcm nk pening.. heheh dysat jugak ek tapii GULP !.. adakah??? #lupekan

banyak kali jugak jadi.. tapi cekbolat naseb pandai cover.. beli coklat pedas-pedas takpun beli air gas.. hihihi..kadang2 kan kalau ade mknan or minuman cekbolat yang cekbolat tak nak share kat rumah..contoh adik cekbolat nak minum air milo cekbolat mesti cekbolat cakap "minum la.. aku tak gosok gigi lagi" compem die tak de nafsu nak teruskan minum.. wakakaka <--- kejam !!

Agak teruk jugak ye perangai aku ni =,=" naseb-naseb.. memandang kan cekbolat suka makan coklat coki-coki or tak kira coklat apa pun ! janji coklat bar.. hikhik.. sekarang kene selalu beringat n sblum tidur kene gsok ggi.. n 3kali sehari.. doktor dah reminds cekbolat ! urghhh.. tak sukenyeeeeeeeee >_<"

-Peace-


nota-minta-kaki : AWAS !JANGAN TIRU AKSI INI DI RUMAH 

23 comments:

  1. haih..xkan x rase mlut rase pelik?huhu asyik lupe aje cik bolat ni^^


    jom singgah cik :)

    ReplyDelete
  2. haha..gile thrilled ni..haha..mmg xbuat laa..abis braces nnty..

    ReplyDelete
  3. hehe..akak pakai braces..kadang2 lupa jugak..

    ReplyDelete
  4. haha , macam mana la bole terlupe lakk :p

    ReplyDelete
  5. hahahah...lpe xprnh la.bese sbb malas je.pstu mle la beli chewing gum ke apa nk sruh tak berbau mulut.

    ReplyDelete
  6. err....rasa nak muntah pulak..haha!

    ReplyDelete
  7. Hahaha . pelupa betul la cikkak nii . haish !

    ReplyDelete
  8. Cekbolat, tak payah gosok seminggu, baru masyukk baunyeee :)

    ReplyDelete
  9. alah,rilek r xgosok gigi..bkn org tau.

    ReplyDelete
  10. nia xpenah plk jdi macam tuh .. rasa x selesa .. bangun pagi mesti kena gosok gigi dlu then basuh muka :P

    ReplyDelete
  11. amalkan selalu,nanti gigi kuning..hehe

    ReplyDelete
  12. hahaha..cek bolatt!

    jgn mkn coklat sll nt gigi rongak...kekkeke ;p

    ReplyDelete
  13. Hoho apolah. Ok latu, daripada lupa nak mandi~. HEHE best baca entry ni

    ReplyDelete
  14. Hamboi...syok btl lgu awk tu ek...haha..gg dh rongak tuh :-)

    ReplyDelete
  15. uit gosok gigi pun boleh lupa ka?hadey. masalah besar ni..haha..

    ReplyDelete
  16. ewww yucks ! haha kejam gila cakap kat adik mcm tu . terbantut harapan nak minum share2 . haha

    ReplyDelete
  17. gua tak pernah pulak lupa.
    kecuali malas. keh keh keh.

    ReplyDelete
  18. Alamak.. Tak senonoh.. Putus skandal.. hehehe

    ReplyDelete
  19. aroma dia mesti semerbak kan? haha!

    ReplyDelete
  20. hahahahahaha..

    hanya mampu gelak...

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D