Cikbolat ditemuramah Doktor !


Cekbolat ade temujanji dgn Doktor Muda Vs Ustaz Rock
.
.
.
bolat sakit apa? sakit hati lah sayang.. nasib baik skandal cekbolat Dr.Muda ni ade pujuk-pujuk..
guling-guling cekbolat nanges-nanges hentak-hentak kaki
naseb baik DM tak cocok bontot cekbolat -_-"
mengarut lagi #abaikan

Soalan Temuramah bersana DM,,


  • Adakah anda marah apabila ditag untuk jawab soalan mengarut ni?
= demi skandal.. sanggup tahan marah -_-"

  • Terangkan tentang ciri-ciri lelaki atau wanita idaman anda.
= memakai spek,kerjaya seorang Dr. *eh? ,simple, anyway yg kacak-kacak macam si Ezzatul Syafiq..
#berangan


  • Apa motif korang berblogging?
=mula-mula dulu saranan dari cikgu.. suruh buat untuk kelas..kos PMDR.. Penjagaan Muka dan Dandanan Rambut.. dari situ mula berminat nak berblogging.. nak tulis yg merepek mereban kankan =P

  • Apa pendapat korang bila orang kata blogging ni buang masa.
= ntah la.. bio jer.. org tuh jeles tahap cipan latuhh.. kankan? #anggukangguk *paksa.. wakaka #kejam

  • Apa pendapat korang bila tengok orang gemuk dekat kfc?
= oh.. tak kisah.. sbb tak kacau duit cekbolat pun.. tak kacau cekbolat pun.. org yg negatif pikir die bagus sgt lah. die tak tahu mybe 10thun lagi die akan gemuk mcm tuh.. tak pun dpt bini cm tuh.. wakaka.. pdn mka #kejamlagi

  • Apa pendapat korang pasal remaja yang bercouple?
=ouh.. skrg dh mnjadi trend kan? siap ade rukun-rukun lagi.. *grr.. rukun islam kaw tak hafal.. bodos.. idiotss..err asal aku nih -_-"
taktaktak.. actually.. cpael sbnarnye haram.. sbb mnjerumus ke arah zina.. tapi msalahnye diorg buat tak tahu jer pasal hukum agama.. bia lah.. org dh tegur.. tapi buat tak tahu.. bia ar.. "hot" kt sana sgt best kan ? ^^ hepy hot ya =P

  • Apa pendapat korang pasal lelaki yang berdoodle?
= comel-cute *eh? haha.. cekbolat fikir "lelaki itu kreatif n misterious" aku kene perhatikan lbih.. hahah.. 

  • Korang suka tak tengok laki rambut panjang + bercekak?
= suka la jgk.. mcm FaridKamil.. so hensem =)) tapi klaw selekeh.. alahai.. tamo tengok >_<" 

  • Apa pendapat korang tentang k-pop?
=biasa jer.. setiap org ade minat sndiri.. cume cekbolat tak minat mcm org lain.. sbb cekbolat selalu compiuss..muka k-pop semua nk sama n ramai-ramai.. last-last aku tutup jer tV tuh -_-" *biler mase msuk tV ni? *sigh

  • Adakah anda rasa diri anda cantik/hensem?
=TAK.. cuma rase saye COMEL jer.. #sila-telan-balik-muntah-anda

  • Sila beri komen tentang blog mrdoctorspeaking.blogspot.com
=suka ceramah beliau yg kdg2 merepek mereban.. 1 kepala ngn cekbolat kot? sbb suke mkn nasik-sup-sambal kicap.. ouh.. sgt nikmat ..yum-yum..teringin nk date ngn DM.. nk jumpe DM.. nk kwin kwan ngn DM.. ehehe..
best-best-best.. nme yg unik mcm cekbolat *eh? 


----------------------------------------------------

sudah-sudah merepek-mereban cekbolat hoii.. sat gi husbeng Tommy Pocket ngn skandal Selendang Merah marah pulop.. alahai..

nota-minta-kaki : gambar kukoq nyioq semalam tak ley upload.. sebab terlalu private..
sepupu cekbolat tgkap merapu-merapu.. haha.. ade yg terkeluar tempurung-tempurung kami tiga org buat.. 
bersepah dapur bila 2 lelaki seorg bdak perempuan buat keje sambil merapu..haha.. ENTRY INI





11 comments:

  1. alaaa.
    nak la tengok gak.
    bıla lg nak tgk cıkbulat
    mengukur nyıor.

    lelakı berdoodle?
    pocket punye zömbıe tu
    kıra doodle x?

    ReplyDelete
  2. sambal kicap ? mcm mne tuh ? smbal belcab thu lah :P

    ReplyDelete
  3. x suke gak laki rambut panjang >_<

    ReplyDelete
  4. hahahaha soalan soalan y mnarik lah.... xterkata lah..speechless !!! hahahaha


    :D jeput bace entry trbaru imi ye?

    ReplyDelete
  5. nggeee ~ pandai bolatku berkata-kata dan pintar menjawab soalan..lalalallalallaa. ~ huuu... :)

    ReplyDelete
  6. sy rasa cik bulat sgt chubby..sekian..hehe

    ReplyDelete
  7. haha...soalan tk leh bla betul.. :D
    aku tk henti gelak baca ^^

    ReplyDelete
  8. haha.. lawak3.. thanks jawab.. skandal eh??

    ReplyDelete
  9. Apa pendapat korang pasal lelaki yang berdoodle?
    = comel-cute *eh? haha.. cekbolat fikir "lelaki itu kreatif n misterious" aku kene perhatikan lbih.. hahah..

    Gua tak pndai buat doodle.. :P

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D