Wanita Mengandungkan ULAR!!


whattt? mengdungkan anak ular??
selalu kan bolat tengok la citer katun2 jer.. tak sangka jadi betui2.. wallahualam..
kuasa tuhan yg besar.. ^^"

sejak biler si Ular ade sperm ek?PEN*S pon ade ek?  takpenah tahu pon.. ehehehehe *blushing
okeis jom chekidautt..




Di usia separuh umur, Rasheedan Bibi, merasa tak mungkin lagi dapat mengandung anak. Ketika merasakan perutnya membuncit seperti wanita hamil, dia tentu menyangka dirinya tengah mengandung bayi.
Selang tujuh bulan kemudian, perutnya makin membesar. Tapi, dia makin merasa sakit apabila perutnya kian membuncit. Merasa ada kejanggalan pada kehamilannya, Bibi pun cemas.
Warga Chora Saggar, Pakistan, ini akhirnya memutuskan untuk memeriksa kandungannya ke hospital yang terdekat – walaupun-dia hidup dililit kemiskinan. Doktor yang merawatnya lalu memutuskan untuk melakukan imbasan ultrasound.
Dan … astagfirullah!
Bukan silap mata bukan sihir, hasil ultrasound menunjukkan bahawa selama tujuh bulan dia membesarkan seekor ular di dalam perutnya.
Dipercayai, kejadian aneh bin ajaib ini bermula dari air yang dia minum. Ketika itu, Bibi meminum air melalui kendi di rumahnya. Dia menduga, ketika itu terdapat benih ular di dalam air yang lalu menyusup masuk ke perutnya ketika dia meneguk air.

Keanehan sudah terasa dua bulan selepas itu. Bibi mula merasakan sakit pada perutnya yang mula membesar. Nafsu makannya pun melonjak. Dia bahkan sanggup menghabiskan 14 potong roti dalam sehari.
Untuk mengeluarkan ular dari dalam tubuhnya, doktor minta dia untuk dibedah. Miskin tak mempunyai wang, Bibi pun meminta pertolongan Perdana Menteri Pakistan, Punjab CM.
Mujur, kerajaan Pakistan mengabulkan permintaannya dan ular yang kini bersaiz besar itu pun berjaya dikeluarkan dari perut perempuan malang itu.

--------------------------------------------------------------------

lagi satu arwah cikgu science cekbolat penah citer pasal dkat India jgk lah kan.. 
ade seorg perempuan mngandungkan LINTAH hah????
mcm mne tuh kan?
kejadian tuh mase banjir.. gadis ni main banjir or jln dlm banjir tu taktaw lah.. 
tanpa die sedar lintah masuk ke dlm ***** die.. yuckkss !
lame-lame perut die kian besar.. famly die buang die.. ingat die mndung anak luar nikah *sedih
selama 2tahun die tak melahirkan BAYI itu.. semua org PELIK last.. die mati mcm tu jer.. sbb tak snggup mnggung sakit.. doktor bedah mayatnye terkejut apabila mendapati dalamm perutnya ada LINTAH .. famly die mnyesal T^T..

nota-minta-kaki : hey,mengandungkan bayi MANUSIA pon seksa.. apatah lagi ULAR n LINTAH..
semoga kita jauh terpelihara dari musibah ini..
kepda gadis-gadis.. jaga diri.. nk mnum air biarlah dari sumber bersih.. nk main banjir.. biarlah brpadapada,,hatihati dalam setiap langkah jgn KESERONOKAN itu bertukar KEHILANGAN..

sumber dari : MEDIA JER


14 comments:

  1. yun nak ngansung coki-coki laa , nantii dah kuo bole bagi kak bolat makan , hahahak

    ReplyDelete
  2. auwww....gambar tu...hahaha

    p/s: memang agak merisaukan bila jadi macam tu. pandangan orang luar terhadap kite pun 1 hal..semoga dijauhi dari segala perkara macam tu..amin...

    ReplyDelete
  3. Yun : hehe.. yun ckp ape tu? yg last kak bolat pham >_< coki2 yey !!

    syieda : yup.. btul tuh kak ^^
    aaminn,,

    ReplyDelete
  4. mintak simpang,
    ular ada pen15?
    ular tu kan ker bentuk pen15?
    cuma mana datang nya sperm tu tak lak :D heheeheh

    ReplyDelete
  5. macam tak logik. sbb ular bertelur. bukan beranak. mcm mn plak dia blh nmpk benih ular tu? ular tu ade sperm ke? kalau ade sperm pon, mcm la blh tgk dgn mate kasar. heheh :P pelik2

    ReplyDelete
  6. pocket : dtg dari BENIH.. err.. ntah

    haniey : ntah la.. hehe.. walluhalam..

    ReplyDelete
  7. aiyoooo....aneh nih aneh....macam2 allah nak tunjukkn kebesaran dia....^^
    moga kita menginsafi kebesaran dan kekuasaan allah..^^

    ReplyDelete
  8. nanti kita cuba2 buat...
    mesti dapat anak maram

    ARON AZIZ GITU..BHAHAHA

    ReplyDelete
  9. huyyooo sedihnya kisah gurl yang mengandungkan lintah tu.. aduii.. sangat sedih.. :'(

    ReplyDelete
  10. aiman : yup.. kebesarannye.. ^^

    syahmi : err.. abg cincai buad ngn akk shira je la ek =)

    kinoskoko : mnkutkan ><"

    r-5 : T^T sdeyh.. aduii.. ehehe

    ReplyDelete
  11. subhanallah...mcm2 kejadian kan.
    Boleh kn mengandung lintah sema....

    ReplyDelete
  12. nak tgk k,pen*s ular.?meh nak tnjuk..haha...

    singgh yer...:)

    ReplyDelete
  13. omak ai. dasyatnye. tiada yg mustahil bg Allah. Moga kaum hawa terpelihara. hehehe

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D