Aku dah..Kau ada ?

Pagi tadi mase aku tengah bekpes mkn nasi lemak kak piah ade mesej masok..
" DIk,lesen adik dah siap..sila dtg di kaunter pendaftran utk ambil "
- from Akak Cun Lesen Memandu

umah aku dgn sekolah memandu ni mmg tak jauh..
dlam 5mnit pon boleh smpai klau aku keluar tnpa tukar kain btik aku tu..
 ekekeke.. lalu aku bergegas tanpa mngucapkan "goodbye" dekat hamster jiran aku.. #sungguhsadis

cantik juga jari aku eh,, *abaikan*
ni..hangpa taw dak..
masa takde lesen dulu satu Alor Star aku tawaf..
sekarang.. aku taktahu nak pi mana (-_-)

Dulu aku menyumpah - nyumpah,knapa aku msih naik bas bila blik sekolah
penat berjalan nk kejar bas pastu penat brdiri tunggu bas..

Sekarang.. aku rase serbesalah.. OH..
maafkan aku abg bas.. izinkan ku pergii.. *cium bontot bas*
perpisahan satu penyeksaan.. *lagu perpisahan brkumandang*

Dem.. ape feeling - feeling ni ? 

"enjoyy ar.. kau minah rempit sejati do.." syaiton berbisik..

cilake beteii setan ni.. hurm.. aku dh senarai tempat yg aku nk pergi besok..
mcam biasa la..aku mmg suka travel alone.. weehuuu..

nota - minta - kaki : member aku ayah die dah order sekuter.. aku ? berharap santa claus sumbat moto wantupai dlm setokin sekolah aku thun lepas..

lepas ni nak pi topup kat kedai apek tiong kt kampung aku,aku pakai helmet.. lekat "L" dpn belakang..
bkn janji tapi pasti !!!!!

Anda Mampu Mengubahnya

39 comments:

  1. wah dh ada lesen...nak2 ikut sok pi jln2..tapi bolatada L. x leh bawak sm lah

    ReplyDelete
  2. cium bontot bas..haha..
    jom bwk moto like a boos!

    ReplyDelete
  3. tahniah bolat!kau berjaye buat aku jeles!^O^

    *pasni aku plak..sekali P aku tunjuk...(tpi lame lagik dohh...--')

    ReplyDelete
  4. untonglaaa cikbolat da ade lesen merempit.. pas nie, xlame lagi dpat lesen race la plak.. haha

    ReplyDelete
  5. da ada lesen tapi tak tahu nak g mana kan...haha...sama la kita cekbolat....

    ReplyDelete
  6. L je kot .haha ..gud luck for P

    ReplyDelete
  7. baru L ke ? haha sabar jela nok. kita dah ada P ! :p nak tumpang ke ? :p

    ReplyDelete
  8. wahhh taniah dah dapat lesen L. okay la tu kan lepas ni tak payah naik bus lagi. hehehe.

    ReplyDelete
  9. 1 je gua nak pesan.
    ingat la org tersayang. keh keh keh.

    ReplyDelete
  10. dah ada lesen l tu jgn gatal nak bawa kawan p merempit..rotan kang.hehee

    #nanti bagi skuter mainan.hehee

    ReplyDelete
  11. congrats :) hati-hati eh memandu!

    ReplyDelete
  12. wa yg dah umur 2 series masih tiada lesen,grrr

    ReplyDelete
  13. hohoho habeh ar...leh join racing pasni...kehkehkehh XD LOLOLOLOL

    ReplyDelete
  14. suka ke tak suka travel sorang2, dengan lesen L mmg kena gerak solo pon..hehe..ca dulu dapat lesen L pon buat hiasan dalam dompet.dapat lesen P baru jadi minah rempit..xsyok lesen L..malu..haha

    ReplyDelete
  15. amboi..akak pun ada jugak...=) hehe...lepas nie bawak akk jalan2..tau! =__=" tp jauh pulak rumah adik..adoi... baik2 bawak motor...^__^->kak nasha...

    ReplyDelete
  16. laa, ingatkan dah P.
    cakap kemain semangat agi ye.

    haha. takpe2, buat yg terbaik utk dapat P nanti ye. go go chaiyok!

    ReplyDelete
  17. erk....hmmm...

    erk... hmmm... speechless lak...sll bawak moto xde lesen pon.. heee

    ReplyDelete
  18. wahhh
    da ad lesen da
    jom jejalan ganu
    hihi~~
    :D

    ReplyDelete
  19. ek eleeehh baru dapat lesen L!hahahaa

    org da boleh bawak lori,virago,ktm,lrt sume tu tau! *motip show-off?*

    HAHA nyway,dah nak masuk 3 minggu xsentuh nasi..so,am i cn be categorized as vegetarian??:)

    ReplyDelete
  20. yes!! dah ade lesen boleh lah bwk emy ronde2 :) nnt kalau santa kelaus da sumbat wantupai dlm setokin sekolah tahun lepas jgn lupe roger2 emy oke :)

    ReplyDelete
  21. congrates..
    kita jugak yang bila la nak dapat lesen . :(

    ReplyDelete
  22. hahahaha...selamat menjadi perempit bertauliah la ye.abg dulu dari darjah 2 dah merempit.adoiyai...moto sndri?tunggu dah keje la baru ada.hehe

    ReplyDelete
  23. sy ta amek lesen moto pon .. trus amek lesen kete sbb kaki pendek .. haha .

    ReplyDelete
  24. wakaka sadiss lepas ni xdpt b'skandal lg dgn abg bas :D

    ReplyDelete
  25. aha..seronoklah dapat L dah ..
    guwa ni umur meningkat bila lah nak pergi amek lesen . wuu ~_~

    ReplyDelete
  26. errkk..cik bolat..mai kg naiemah..jom p ronda2 :)

    muahahaha

    ReplyDelete
  27. b0lat,jom titew pi ronda sesame ^__^

    ReplyDelete
  28. HAHAHA..eksaited giler tampal L kat motor..nehi2~

    ReplyDelete
  29. malam ni mcm biasa. port biasa. semua biasa. hihi. rempit jum

    ReplyDelete
  30. huhu~.... T_T
    jealousnye tgk Amy dh ade lesen...
    akak nie ntah bile la.. sdih3.. sob3... "-_-

    ReplyDelete
  31. ala kalau L tak boleh bonceng la..

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D