Biniku Sakai Aku Lagi Sakai Part II (episod last)

Guaa sahut cabaran lu wahai Jatt DollyDolly.. lu cabar ekor ego gua.. cisss.. entry ni adalah sambungan dari entry BINIKU SAKAI AKU LAGI SAKAI.. erkk? saje nak menambah.. wakakaka..siap berepisod lagi.. bahaha.. okay tak? okay tak ? *mintak penampar jatt dollydolly yang lembut lagi menghairahkan..

~~~~~*~~~~~

Aku duduk sendirian di suatu sudut.
Takboleh main sangat minah ni,nanti apa lagi yang dia nak buat untuk malukan aku..
"ahh,tak boleh jadi.. ini Jeman DollyDolly..sape tak boleh tanding ! Wa campiyenn wo.." monolog luaran aku sendirian sambil mengenggam tangan..
"pukkkk" kepalaku ditolak..
" amende ko merepek cempiyen sensorang kat sini? dah pergi salam member - member aku " perintah Myra..

~~~~~**~~~~~

Aku bagai lembu di sungkit bontot.. mengikut kemana Myra pergi kecuali tandas.. ehem..
Diam berjuta bahasa segala bahasa.. bila aku bersuara Myra memandang tajam ke arahku..
aku tunduk..mengira jari kaki,bulu kaki dan sebagainya.. 
aku bukan takut.. tapi lagak macho okayy !
dan sejam kemudian Myra menunjukkan reaksi mengantuk dengan menguap seluasnya didepan rakan - rakan sejagatnya yang tak berapa nak seksi dan bulat.. dan bau nafas Myra boleh mengugurkan janin kucing betina bernama Willy Smith kawannya itu.. Oh!

"Eee.. busuk lah nafas kau Myra.. bau ketiak lah,kau ni cabut bulu ketiak pakai gigi arnab kau tuh ke?" kutuk aku sambil buat muka taktahan busuk..

" cilakee.. ko diam boleh tak ? pergi ambilkan aku minuman" amaran oleh Myra smbil mencubit peha gebuku..

"awww.. sakitlahh.. nak ambil lah ni..kalau ye pon taktahan tunggu kat rumah boleh tak? " jawabku sambil melenggang Mak Kiah fasa 1 ..anggapanku Myra cuba mengambil kesempatan ke atas seorang teruna.. Oh!


~~~~**~~~~~

"pushhhhhh" airr yang aku bawakan untuk Myra tertumpah ke muka Myra yang beralaskan mekup plastik sampah sekolah 44inch.. 
Myraa menjerit smpai terkantoi suara garaunya..aku kelam kabut menenangkan Myra..
Mekupnya mulai pudar akibat jerusan air itu.. kelihatan kudis - kudis buta polka dot di wajahnya turut kelihatan..
rakan - rakannya menjauhkan diri..aku jua terkejut melompat ke atas riba seorang abang macho.. "OH ! bestnyaa duduk atas riba abang.." getus hatiku..aku tersedar dari lamunan..abang tersebut hanya tersenyum.. mungkin enak merasa "bumper" aku kot? errr.. 

Aku menarik Myra ke kereta..
aku memandu dan myra kemurungan di sebelahku..
aku memegang tangannya..
Myra menangis sedu sedan sambil badan mengigil macam sin chan..
Oh kesian..

~~~~**~~~~

Sesampai di rumah kami.. aku mendukung Myra ke atas biliknya..rebahkan Myra dikatilnya.. aku bukakan kasutnya yang bersaiz 10 itu..
aku bukakan bajunya yang sendat menyendat itu.. Ohmaigaihh.. besornyeee ! cepat - cepat aku tutupkan badannya dengan selimut..
aku cium dahi Myra sebelum keluar..Myra menarik tanganku.. 
aku rebah di sebelah Myra..

"terima kasih sebab masih menerima Myra..walaupon abang tahu Myra tak cantik.. Myra tipu semua orang dengan helah mekup.." sambil memeluk erat tubuhku yang sasa lagi bidang *err? bukan sama ke?*

" siapa pun Myra.. Myra dah Hak Milik abang..dan tanggungjawab abang untuk lindungi dan membimbing Myra.." balasku dengan mencium dahinya juga membelai rambutnya..
 dan..ahh LU PIKIRLAH SENDIRI !

adengan seterusnya ..biar otak aku jer yang bayang.. kehkehkeh..

~~~~**~~~~

9bulan kemudian..
kami dikurniakan anak kembar 5.. fuyooooohhhh! dan kulit Myra semakin gebu dan cantik.. rupanya malam itu kulit Myra mengelupas sebab salah produk la wehh.. ishhh.. tu laa.. lain kali pakai BB Cream spf 30++
baru kulit anjal dan berseri.. 


dan mereka hidup aman dan bahagia selama - lamanya..
TAMAT

~~~~~**~~~~~
ending aku macam dalam buku citer dongeng Cinderella.. kahkahkah..otak kartun..
nota - minta - kaki : Aku demam ! doakan cepat sembuh.. sebab nak pergi sekolah memandu!


pstt : ape moral citer nih ?

33 comments:

  1. hahahaha...sakit perot wei gelak..mnarik2..best2 :) cayalah...^__^

    bahagia jga akhirnya wlaupon bini sakai..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. bez wehh..nak lg nak lg!! haha

    ReplyDelete
  3. moral of story kasi dapat kembar 5.. hahahahha

    jom baca sebentar jep..
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

    ReplyDelete
  4. klakar la citer ni
    but ending dy sooooo suweeet..
    heee
    lelaki lw kawen kerna cantik
    ingatlah cantik 2 xkekal..
    kawenlah kerna at ny ..
    bukan cantik ny rupa paras dy o pape jela ..
    hihi~~
    :D

    ReplyDelete
  5. walakak!!

    ape seyh..ade porno2..segan nk baca...hhu

    ReplyDelete
  6. hahaha.. aku ada baca sebelum ini. ezad kalau tidak silap.. rupanya ramai yang sambung cerita dia.

    ReplyDelete
  7. hahahaha..aku nak turut bygkan adegan seterusnya


    moralnya: terimalah pasangan kita seadanya :)

    ReplyDelete
  8. kuikui otak die...haa bwh umur ni... semerang hapi ending je nih....><

    ReplyDelete
  9. he3 ... okeyh2 .. kalu ak jadi juri ak bagi 4.5/5 ..okay.? hahaha .. dah2 .. nak g baca sambungan orang lain plak nih .. hua3 .. *menyibuk betul aku nih*

    ReplyDelete
  10. haha ../ kelakar lah ending , dpt anak , huuhu

    ReplyDelete
  11. menarik jalan ceritanya.,. nice

    ReplyDelete
  12. moralnye, jgn pakai salah produk..nnti kulit mengelupas...haha

    ReplyDelete
  13. Kalau saya jadi produser film saya nak ambil cerita ni buat filem lawak...

    ReplyDelete
  14. hahaha....cerita best..ending dia ag best..haha

    ReplyDelete
  15. walawei..kembar 5..x tahan ak..mmng dahsyat ang karang...

    ReplyDelete
  16. walau demam kamu boleh lagi merapu yerk...cepat sembuh tau!!

    ReplyDelete
  17. xde moral!haha

    kk,moralnya kalo dh name laki bini u laki bini lah jugakk..ekeke

    ReplyDelete
  18. xtahan betul endingnyer... aishhh..

    ReplyDelete
  19. fulamak! sampai kembo 5 .. banyk wooo.. hehe

    :: semoga kak cepak sembuh.. jngn makan minuman yag berais t'utama sekali ais-krim .. kang sekarang ni musim panas.. memey sedap makan ais-krim turr.. hehe :D

    :: pengjaran? tak tau ler.. hehe

    ReplyDelete
  20. bhahhaha,, last2 citer jadi suwit gituh,,haha.. :D

    ReplyDelete
  21. hahaha amboi kembar lima terus! :D

    ReplyDelete
  22. hahaha !
    lawak la xD
    last2 kembaq lima tuuu..
    hahah !

    btw, get well soon jyeah =)

    ReplyDelete
  23. adegan apa yg tak diceritakn ni.. aku pun nak banygkan jugak hahahaha

    ReplyDelete
  24. entry kuning ni dik..hahaa lawak3

    #demam ke?moga cpt sembuh^^

    ReplyDelete
  25. aku tau moral dia.

    "jadilah orang yang tak bermoral"


    sekian,

    ReplyDelete
  26. amboi kembar 5 yg xthn uh.. hahaha..

    ReplyDelete
  27. bole buat novel dah nih , teeehehehe :D

    ReplyDelete
  28. ala..ciannya adik akk demam..makan ubat ye...take care..jgn lupa tido awal..akk doakan bolat cepat baik ^_^
    (kak nasha sanza)

    ReplyDelete
  29. wahhh best! aku suka baca cerpen tapi malas nak menulis pasal otak aku memang dah set supaya rajin baca je, tulis jangan..haha

    ReplyDelete
  30. hahahah...power giler sampai kembar 5.adoiyaiii...papepon,terimalah seadanya pasangan kita kan

    ReplyDelete
  31. bolat!
    bolat belum 118 tahun lagi kan?
    ini cerita 18 tahun ke atas bolat buat ni..
    kehkehkehkeh.

    sengal la..-_-'

    ReplyDelete
  32. mmg sakai aa crite nie, adeh~.. "-_-
    hehe... XP

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D