Tahan la sikit.. sikit je lagi..


Mase aku sekolah..
kawan - kawan selalu ajak aku ke tandas..
satu hari dalam 3 / 4 kali aku pergi teman..
sekolah perempuan.. biasa la.. penakut sekor - sekor..
aku cuma peneman dan pendamping mereka..
aku masuk tandas beribu kali aku tak rasa nak buang hadas pun..

aku stayback kat sekolah sampai petang..
solat kat surau..
makan dekat kantin / warung bihun sup kat depan..
takpun bungkus nasi ayam dengan teh ais ikat tepi dengan straw..
agak mewah la jugak.. suka membelanja.. ya aku agak boros !
sehari duit belanja dekat rm7 - rm10
sebab tu aku gemok dan bolat..

hurm (...)
satu hari aku dekat sekolah..
aku minum air banyak jugak..
botol AngryBird aku tu dua kali isi air dekat watercooler sekolah..
aku tak buang hadas.. 
kecuali terdesak sangat..
aku pergi tandas sorang - sorang..
demi keamanan sejagat..hihi..

stayback pepetang..
kekadang ade kengkawan teman..
kekadang aku study sorang - sorang..
cukup office hour ..mama datang ambil..
aku pun balik.. 
tinggal pakgad dan sekolah..
aku adalah antara pelajar yang terakhir keluar dari pintu pagar sekolah..

kalau nasib aku baik.. ada budak - budak menari berlatih..
aku tak kesah.. aku dah biase sorang - sorang..


tapi..
aku sampai rumah..
lalu depan bilik air..
badan mengigil.. vibrate mcam sinchan..
paha terkepit - kepit..
jalan pun terkepit - kepit ke pintu bilik air..
dan melompat secepatnya..

belum sempat melondeh kain biru aku..
belum sempat buka tudung sekolah aku ..
belum sempat buka baju sekolah putih kesucian aku..
belum sempat buka boxer..
belum sempat buka spender..
.
.
.
.
.
.
.


Oh.. kenapa selalu macam ni ! 
mencikk (>_<) 

kalau ye pun encik pundi kencing..tahan la sikit.. cover la sikit je lagi.. 

nota - minta - kaki : sape selalu jadi macam ni ? aku benci betol.. mase masuk tandas bekali - kali tak rase nak kencing pon.. tpi dah sampai rumah.. kelam kabut.. hishhh !
saluran kencing aku ni betol ke idok ? aku sorang ke? atau korang pon same (perempuan) ?

tapi sekarang.. aku rindu tandas sekolah.. heheh..takpe hujung bulan ni aku akan ke sekolah..
ambil result SPM.. *berdebar - debar*

47 comments:

  1. hahahahaha..pundi kencing tu lagi selesa kat umah bolat kot..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. lwak laa..

    tp klo da xtahan sngat jgn duk tahan2 cikbolat.. nnti xpsal2 kne pnyakit batu karang plak nanti..

    ReplyDelete
  3. hahaah..akk penah terjd cmni.. tyme nk buat medical check up tahun lps..blek uma bru ase nk kncing hohoh

    ReplyDelete
  4. muahaha..giler ko b0lat!ak lak malu bace..haha
    ilek2,last time ak mcm tu mase drjah 2 je kot..lpas tu mmg slalu mlepas kt tndas skolah aje..

    ReplyDelete
  5. hope u get a good good result! amin :)

    ReplyDelete
  6. kire mcm ko gangster la dulu kat sekolah.ataupun bodyguard..tu semua nak ajak ko!hahahah XD
    setailo la geng!

    ReplyDelete
  7. jgn tahan. nnt bsh kain baru tauu. ohh btw, memg x elok thn. nnt dpt batu karang. huhu

    cik bolat kuat makan! hahaha. sameee :DDDD

    ReplyDelete
  8. wah..byk tue duit blnje bolat.. jealous3.. "-_-
    haha..slalu gak jd camtue, smpi umah je rs nk gi toilet.. akak tau nape..coz kite rs lg selesa gune toilet kat umah, btul x? >__<

    ReplyDelete
  9. pernah jugak macam ni... kih99.. aduihhh...

    # gudluck 4 the result :)

    ReplyDelete
  10. hahaha ! aku mse skola rendah dulu jee biase jadik camgini.. dh bsr2 skrg , xde dh.. hehe

    ReplyDelete
  11. hahaha..terkenang yer sayang??

    p/s :: gud luck for SPM!

    ReplyDelete
  12. hahaha...sabar je lah..hihihi..normal kot..saja pundi kencing nak uji ko ha..hikhikhik

    ReplyDelete
  13. uish...bahaya2.abg ni pantang lalu je depan tandas rasa nak buang.hahaha...banyak nye la duit belanja.abg sehari paling banyak dapt RM2.50 je tau mse skolah menengah

    ReplyDelete
  14. chemay tak penah lagi camtuhh.
    ckebolat tuh tahan lame sangat kott.
    tuh yang dia excited sangat nak kuar bile dah sampai kat umah.
    hehehe

    ReplyDelete
  15. cekbolat sama umo gn kite ??? hehe ,.. btw betul ke hujung bulan ni eh ?anys dgr kta 22feb , takut ...........

    ReplyDelete
  16. boxer spender g string.


    patutlah tak sempat.

    ReplyDelete
  17. haha.. lawaks nye la n3 cekbolat2 nih... ( guling2x jap )..

    Ha'a biase la tu.. akak pun same je bukan terkenceng aje yg terbesar tu pun selesa dgn toilet umah sendiri even x hebat cm toilet hotels 5 star gitu..huahua

    \\( ^_^ )//

    ReplyDelete
  18. masa nak dekat dah tu la yg rasanya kuat sekali tu.theheg!

    ReplyDelete
  19. msti dapat 30A+ punya...eh xde plak masalah dgn encik pundi kencing!

    ReplyDelete
  20. kadang2. keh keh keh..
    btw,duit belanja lu awat bnyk sgt.. gua Rm2 je.

    ReplyDelete
  21. sehari RM7-RM10...ish3..hehe...

    #haha..biasa la tu..tgh kelam kabut..time tu la buat hal..haha~

    ReplyDelete
  22. OMG OMG!

    Good luck dgn SPM!

    Insyaallah boleh punya!

    ReplyDelete
  23. biasa kalo mcm tu kencing tak lawas..die akan jadi macam tu bila period jugak..so kena byk minum air..akan pun mcm tu jugak..hehehe(kak nasha sanza)

    ReplyDelete
  24. huhuhu..bahaya tol.. nasib bek kat umah..klu kat tmpt len, tak tau la... malu beb!boolat itu kn comel.. =)

    ReplyDelete
  25. Hoi hoi lebih kurang fyqa le tuu. Time skula dlu suka sgt lah kua kelas tmbah-2 pegi toilet lepak dlm tuu. tak senonoh kan =,= Hahaha. smp umah kelam kabut terus, bhahahaha. peace :P

    ReplyDelete
  26. haha pundi kencing tu obses ngan toilet uma kamu kot ;)

    ReplyDelete
  27. hahahkk senaman pernafasan dalam membantu klau ade mslh mcm ni^^

    ReplyDelete
  28. ahahahaha. cam lawak je cita dia ni. :P

    ReplyDelete
  29. pergh..dekat rm10 utk sehari..mmg bahagia..kah3

    ReplyDelete
  30. kih kih kih ingatkn pe lg td! waktu darjah 3 dlu an an an, zuan slalu kencing dlm sluar sbb tkt nk ckp kt ciktu nk mintak kluar g tandas..hahaha balik umah kena marah sbb sluar basah :p

    ReplyDelete
  31. haha.. kalau cam ni, sesuai jd ajk tandas ni.. haha..
    sory x datang lama sini.. sibuk sikit dik..

    gud luck yup utk SPM

    ReplyDelete
  32. xsuka jgk buang-2 kat skola..cemar alam skitar XD haha

    ReplyDelete
  33. hahahhakocik bonar saluran pundi kencing tuuu.bg pjg sket br sempat.haahah

    ReplyDelete
  34. tanx cik bolat!! tapi cik bolat nieh form 5 ke??? kate kite sebaye?? :O

    dan cik bolat terkencing dalam boxer ke??hahaha,,

    ReplyDelete
  35. SPM da nak kuar ke?
    gud luck ye :D

    ReplyDelete
  36. weh..xelok tau tahan kencing.
    minum byk bgs.tp input dan output kena stabil.hahaha.

    ok.semoga berjaya spm..sebaya adik aku kot kau ni.hahaha

    ReplyDelete
  37. budak ni kan,cubit baru tau.malu la skit dik oi.,orang gelak tau^ehheee

    ReplyDelete
  38. cik bolat sure ke hujung bulan ni spm result kluar..but dlm paper star kata 22/3...

    ReplyDelete
  39. nanti kencing puas2 kat tandas sekolah..lepas ni dah tak dapat dah..haha

    ReplyDelete
  40. heee, ada penyakit terkencing kot bulat kalau kat umah.. huhu..

    ReplyDelete
  41. errk..entry apakah ini?
    hehehe,,
    sengallah..

    goodluck eh adik bolat yg comel! :DDD

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D