Tertanya-tanya aku.. mengapa ?

Aku Heran dengan tV kat rumah aku..

Kalau iklan Colgate nampak gigi,
Kalau iklan Syampu nampak rambut,
kalau iklan Rexona nampak ketiak..

tapiii....



Kalau iklan Kotex,tak nampak pulak.. 


Tv aku rosak ke ?

tetibe..
*selipar jamban,ayam,peti ais,bulu kaki,taik tapir,anak gajah dibaling*

"Lari !!!!"

44 comments:

  1. hahhaha!! dasat je klu iklan kotex..nak tau nampak apew..dush dush dush cik bolat.ngeeeee..

    ReplyDelete
  2. hahaha kalau dorang tunjuk kompem ramai yang mati muntah hijau

    ReplyDelete
  3. erkk .? , kalau nampak , laku ker .? hehe =,=

    ReplyDelete
  4. Eh sama lah tv kita. Gua pun nak sangatttt tengok... eh? hahah.

    Lariiiiii!!!!

    ReplyDelete
  5. hehe.. kalau boleh nampak.. best gak.. haha

    ReplyDelete
  6. giler ke bolat kalau nak tunjuk mahu fengsan atok2 nanti.. ahahaha... padan la anak gajah akk hilang kamu kidnap upenye..

    ReplyDelete
  7. hahahaha..apa nie bolat..x kn iklan kotex nak pakai depan tvkut..hihi...sm mata tak tutup tengok..:P

    ReplyDelete
  8. haiya,nanti aku suh tv 3 buat iklan yg tunjuk sume..keh3

    ReplyDelete
  9. kang nampak teeetttttt mencarut satu malaysia plak...

    ReplyDelete
  10. hahahahaha..kalau nampak tu, rasanya ramai je yang akan terpacak tak bergerak2 depan tb.hahahaha

    ReplyDelete
  11. hahahahaha... entri sengal... nak kena baling kotex la ni aaa.... hihihi (",)

    ReplyDelete
  12. ha ah... muskil jugak nih.. hahaha

    ReplyDelete
  13. apekah ini bolat..?geli makk..hahahXD

    ReplyDelete
  14. Kalau Kotex baca entri ni pasti depa syorkan Cikbolat jadi model iklannya...hehehehe...

    ReplyDelete
  15. haha .. mmg kna baling la klu mcm tu ..

    ReplyDelete
  16. sengal bin songgol betul la..tv cik bolat tu rosak..bawa pegi amoi cina punya kedai suruh baiki tv tu..

    ReplyDelete
  17. cukuplah dia tunjuk bontonya yang xcomei walaupun berlapik seluar putih.. wahaha..

    ReplyDelete
  18. boleh meleleh air liur kalo iklan kotex x ditapis ;p

    ReplyDelete
  19. tu lahh..
    abg pun heran..
    hurmmmmm~

    ReplyDelete
  20. boleh akak jadi modelnya tak andai perkara ini berlaku?? haha demm

    ReplyDelete
  21. haha bongek.kalau npk tut pengsan pkck2 tgk

    ReplyDelete
  22. hahaha haruskah pertikaian haha :P nak baling doyan boleh? :)

    ReplyDelete
  23. amboi cik bolat ni nak kena babap ni. nakal ye sekarang!! :p

    ReplyDelete
  24. Ok gak kalau nak tunjuk hahahaha..

    ReplyDelete
  25. Sengal gak ko ni kan haha..

    ReplyDelete
  26. HAHA..baru tahu selama ni TV rumah den rosak rupanya..kah3~

    ReplyDelete
  27. Harap² tak ada budak sekolah rendah yang terbc entri ni.. Harap sangat².. ;D


    Bebudak sekarang pun dah advance dalam bab² serupa macam ni kan.. Tv antara yang berperanan dalam kes ni.

    ReplyDelete
  28. semua TV rosak la kalau macam tu.. :D

    ReplyDelete
  29. Kalu iklan durex nak tunjuk apa?

    ReplyDelete
  30. tu la pasal.......

    pelik ni......patutnya dia tunjuk perempuan tu pakai cmne...

    ReplyDelete
  31. wakakka gila nk tnjuk..kang laki budiman sekalian muka mlekat kat skrin tibi terus :P

    ReplyDelete
  32. erk.. cikbolat! aish. boleh lak dia pikir camtu.

    era yang baling tu. haha :P

    ReplyDelete
  33. hakhak..kan pecah tv kalo ade gambar sebenar tuttt..hikhik...

    ReplyDelete
  34. tangkap dia !!!! waaaachaaa...hahaha

    ReplyDelete
  35. adoilaaa...skt plak perut ni duk gelak kt adk ni taw x?? cubit gk pp bulat tu kang :P

    ReplyDelete
  36. kalau dia tunjuk rela g jual tv balik..hahaha..ape lah cikbolat :P

    ReplyDelete
  37. hamboiiiiiiii ko bolat. hahaha. nak kene saman ka?

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D