Bergulung mcm D O N U T !


Solat itu tiang agama !
yeahh.. 

Setelah mengambil air sembahyang..
ku langkahkan kaki ke bilik dgn gaya slow motion..
member yg sedang menghirup meggi terhenti melihatku..
yg tgh menaip segera menoleh .. 
semua ibarat masa terhenti ..

Okay tipu..
aku jalan mcm biase ( =.= )

siap memakai telekung..
cermin pun dh muak tgok..
pipi tembam-tembam..
ku bentangkan sejadah..
uihhh syahdunya !
muka lembab-lembab tertampar dek angin laut port dickson..
nk tidoq !

uishh.. setan ! setan !
aku nak mayang ni woi.. ( monolog konon-konon )

tiba-tiba..

semangat nk angkat takbir..
ku lihat di hujung locker..
betul-betul depanku..
ade bende yg bergulung..

terbantut solat !




baldi yg bertimbun dgn baju..
ape yg bergulung disebalik itu ?

fikirlah..

naseb aku berjiwa kain batik..
kalau berjiwa kain pelekat ?
tuan bende yg bergulung tu aku sapu.. 

dh la bercorak dot dot..
berenda-renda pulak..
haishh.. 



wakaka.. Just for FUN ! sorry :D


nota - minta - kaki : lain orang lain ragam.. 

40 comments:

  1. hahaha..lawak2...memang la terbantut gile solat lau nmpk semua tu..sape punya keje la tu...hikhik...sabor jelah ek...

    ReplyDelete
  2. aiyakk spender kah itu haha

    ReplyDelete
  3. Tuan empunya terlupa tu. lagi pun benda alah comel. lagi lah nak tayang kot kot ada yang berkenan :p

    ReplyDelete
  4. hahaha.. ape daaa.. cikbolat!!

    ReplyDelete
  5. Hehehehe...apa benda yg bergulung tu, berenda2 pulak tu, roti jala kot...ihiks...Sapa empunya puan roti jala tu agaknya??

    ReplyDelete
  6. seluar kecik?wakakaka.adoiiii

    ReplyDelete
  7. hahaha. apa yang gulung-2 tuu? stil tk dpat tangkap. hehe. btw, ur entry best-2 :)

    ReplyDelete
  8. wakakaka!! eishh ,malu botui laa sapa punya tuh..hahah

    ReplyDelete
  9. hahahah..reena faham..=)

    ReplyDelete
  10. haaaaaaaaaaaaaa....ape tu??? hehehe...

    betul tu...lain org lain ragam...lagi ramai cek bolat jumpa org,, lagi byk ragam cek bolat tahu..

    ReplyDelete
  11. apa yang bergulung tu?!!!!!!!!!! tk pahem ler

    ReplyDelete
  12. hahahaha...bergulung cam donut tu.memang tak khusyu solat la abg kalau nampak

    ReplyDelete
  13. last2 solat pun terbantut... :D

    ReplyDelete
  14. mende tu bolatt .? hehe , suspen jer weyy , aku ni dah start pikir macam2 dah , wakaka . ;p

    ReplyDelete
  15. x jadi buat adik ipar...ekeke

    ReplyDelete
  16. terasa seperti disula ehhehe :D

    ReplyDelete
  17. ko petik je nama donut terus abg datang hahaha

    ReplyDelete
  18. haaa sapa punya lah tu,siap renda2 lagi..hahahaha

    ReplyDelete
  19. mmuah...rindu boolat..:D

    boolat ni kenkadang buat kak nad senyum sowg2..:D

    Nad demam tapi tak reti-reti nak tidur lepas tu blogwalking lagi..ish Nad ni..Adeh!!

    http://www.nornadiah.com/2012/05/fever.html

    ReplyDelete
  20. Slow motion aku baca sambil diperhati rakan sebelah..

    Ok tu tak betul.. ;D


    Tak sangka pulak stail orang berjiwa kain batik macam tu.. Kalau baldi tu letak dalam bilik air kira normal la kan.. Ni ngam² depan tempat orang bersujud.. huhu

    ReplyDelete
  21. sepennnnn........haa,sambung sendirik.

    ReplyDelete
  22. errr ada pulak letak baldi baju ktor dekat tempat sujud.
    =.=

    ReplyDelete
  23. Apa kah ituuu?? magadd!! bergulung ibarat donut? cover 'donut' kah?? :O

    **bak kata Najwa Latep didalam lirik Cinta Facebook nya, ~banyak persoalan yang berada diminda~ heheh.

    ReplyDelete
  24. Keh keh keh...berbentuk 8 tk erk.? Disgusting btul

    ReplyDelete
  25. err err..malas nak taip nama benda tu.ahaha

    ReplyDelete
  26. uit, suspens je.. ku ingat pocong td.. ahaha

    ReplyDelete
  27. jumpa tuan punya benda bergulung tu bagi siku sedas., hahaha..

    ReplyDelete
  28. Ekeke.. paham paham.. polkadots gitu.. nak try :P

    ReplyDelete
  29. eii spender mucuk sape tu? kalau berenda2 polkadot sah2 bolat punya. :P

    ReplyDelete
  30. amboi. tanggal sampai bergulung...biasalah duduk asrama / kolej macam2 ragam roomate kita ada...

    ReplyDelete
  31. hape pun tk buleh. hahaha
    p/s : rindu bolattt;( tkrindu shupa ke?

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D