Membiasakan diri dengan TANAH.. eh ?


yg comel itu saya ! ade AngryBird di poket.. nampak ? xnmpak maknanya........

Hye ! saye B O L A T..
masih hidup lagi..
masih bernafas lagi..
masih..masihh..masihhh 
masih pendek dan gumok lagi.. =..="
ok foine.. ku sedar diri ini * smbil lap hingus meleleh mcm yoyo ( tetibe ? )

Jadah aku nempek gambar yg.. ehmm.. err...eh ?
ntah la..
tu gambar aku mase menanam tebu diladang kolej aku..
name group aku "Mak Temah"
oyeahh sangat cool kan name group aku ?
tak ?
kbai~ pftttt..

Hey ! hey ! nak tahu tak ?
bolat adalah salah seorang AJK keseluruhan projek My Agrosis ni.,
eh ? bukan nak jadi cikgu ke ? nape tetibe menanam bagai ni ?
Oh lupa nak cita yang kolej aku tersangat luas kawasannya..
untuk elakkan pembaziran tanah ni,mereka nak kami ( sem satu ) 
bercucuk tanam.. 
tak kira kau kos multimedia ke ? bussunesmang ke ?
kene jugak membiasakan diri dengan tanah.. eh smcm je ayat ni ? -abaikan-
wadefakk la kan ? okay tapi sangat best !

pehal aku bebel banyak ni kan ?
moh layan gambar ladang tebu Mak Temah..


eh mane aku ? aku tengah menanam tebu tmpat lain, ape la member aku ni -_-"

hanya jejaka shja mensejatikan diri dengan baja tahik ayamm ! euwwwww.. ( pekkk ! )

ada gaya petani ni ! wakakakaaka.. puih ..

ehmm.. ehmm.. ehmm..
cekbolat menanam jugak okay!
tapi malula nak tunjuk.. 
nanti cakap tak ikhlas pulak..
menunjuk-nunjuk ye dak ? ( ececehh alasan )

Ape jeling-jeling ?
aku ade jawatan okay..

AJK KAWALAN SERANGGA disandang oleh Amy Maizura Amer a.k.a Cikbolat

perlu ke bolt tulisan tu ?
erghh okay !

nerhhh.. ini la akibat terlalu pemes !
banyak cakap..
kenapa la aku byk cakap ?
semua org kenal..
tak kira org aku tegur..
muahahahhaaa,,,
femes ke ? euwww ( tgn didada mata juling ke tepi )

Oh ya ! mane cikbolat ?
mane ? mane ?
tertinggal dalam tanah ke ?
tertanam dalam tanah sekali dengan tebu ke ?


Tadaaaaa..
ok saye faham..
saye gemok dan pendek..
eh ? tapi saye comeh !
errr.. errr ..

itu saja,jumpa lagi.. babai ! *lambai-lambai tangan kuat-kuat dan cepat-cepat*

36 comments:

  1. pndai dah dia menanm tebu ni..

    bak mai buahnya nanti..hihi..

    ReplyDelete
  2. cikbolat mmg comeh!
    lawo benor posing kaw yg ateh skali tu ye! awww

    hahhaa

    ReplyDelete
  3. wujud lg bolat oiii rupanya..since start study almaklumlah busy..=_

    ReplyDelete
  4. hello,
    saya nak cakap dgn setaff AJK kawalan serangga...
    pokok tomato say asudey osak..nak buat cane eh.. :)

    ReplyDelete
  5. peace!muka last tue ka AJK KAWALAN SERANGGA..kahkahkah

    lama tak singgah sini..hai bolat

    ReplyDelete
  6. @Anonymous sentap aku woiii.. wakakaka,nk mati dh.. =..= tapi amalan takk ckup lgi bang oii.. ekekkekee

    ReplyDelete
  7. kahkah nama group nak pemes :P

    ReplyDelete
  8. nasil dah berhasil,ingt aku kat sini tau, hulur2 lah sikit,hehe

    ReplyDelete
  9. hahahah..ok la tu.sorang tanam satu je ke??pastu nanti dah masak camne lak??

    ReplyDelete
  10. Comelnya dia bersila di tengah jalan cam tu....

    ReplyDelete
  11. menarik! jarang nak tengok aktiviti-aktiviti mcm ni dah :)

    ReplyDelete
  12. wahhh!!! ni satu pengalaman yg bgus!! ena pun x reti nk tanam menanam ni.. huhuhu..

    by the way, u cute sis!!! ^~^

    ReplyDelete
  13. amboih...sempoi nama group tu eah..

    duk jadi ajk kawalan seranggan mung pandaikah nak mkawal natang2 tuh semua...kiki

    ReplyDelete
  14. cik bolat makin comel..:)
    wah member ramai tu mana tuk sm? meh sowg..kih2

    ReplyDelete
  15. cayalah cek bolat.......aktiviti yg sgt bagus....keep it up...

    ReplyDelete
  16. hai ajk kawalan serangga!

    ReplyDelete
  17. amboi lontek bona aih bolat pose yg ataih skali tuh..wakakak

    AJK kawalan racun serangga? kelas kau jah.. hahaha nnt mai spray serangga kt umah akak neh.. haah

    ReplyDelete
  18. dh masak tebu tu, pos sini ye

    ReplyDelete
  19. bole la upah tnamkan tebu blakang rmh ni..haha

    ReplyDelete
  20. perghhhhh! hai petani moden! eh hai kembarku si petani angrybird..ha yg mane ko suke?huhu

    eh2 best je ko dh masuk bljr..aku lmbt lg,bulan 6.uhuk

    ReplyDelete
  21. tree for green!! hehe, bolat comellah.. geram tauu..

    ReplyDelete
  22. amboi. AJK Kawalan Serangga.hehe

    berbudi pada tanah banyak untungnya bolat.

    ReplyDelete
  23. tanam tebu ye cik adik...hehhhe

    ReplyDelete
  24. asal nama group rupe itu ? haha

    ReplyDelete
  25. memang suke posing maut eh? hahaha.

    ReplyDelete
  26. kenapa tunjuk bontot????????????????????hahaha

    ReplyDelete
  27. Ingatkan Bolat nak buat entry insaf2 tadi.. Rupanya masih entry bersengal-sengal ya.. Ekekekeke

    Hoi hoi awak.. Serious comel! lalala~~

    ReplyDelete
  28. tanam tebu? hoho.. mari kita ke ladang hoi hoi~ haha

    ReplyDelete
  29. comel lah tu duduk tgh2 jln raya tu..hahahaha

    ReplyDelete
  30. haha , petani berjaya ,, !!

    ReplyDelete
  31. adoi.. haha... cikbolat nie . biasa org yg bulat2 nie byk cakap kan.. #eh

    ReplyDelete
  32. apa sajelah di buat di tengah panas tu... tanam ubi kayu lagi bagus... ekekeke

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D