My finger ! jari ! finger !


Lepas je erobic pepagi dalam rumah..
sempat la beronline,sejukkan badan sementara nak mandi..
erkk.. tetibe ase ngantok !
berlari ke bilik..
ku panjat katil double decker..

bergoyang-goyang katil
wakakaka.. itu tandanya si bolat berlanding..

tengah best layan lagu..
sambil menonggeng nak tarik selimut..

ala mcm x biase menonggek mase tidor or whatever kan ?

dan katil cekbolat dekat dengan kipas..
takde la dekat sangat..
boleh la..
kalau bangun still okay.. 


Cuma !
mase tengah menonggek tu..
nak tarik selimut tutup diri yang sedang menonggek..
ntah macam mana..

pappp !

erghhh.. rase kebass..
rasee nk nanges..
rase nak tiyakk..
rase nak yayakk ! eh ?



cecepat tengok jari..
masih ade jari..
tak ade darah..
kebas nya Ya Allah..
hanya Allah yang tahu..
memang perghhhhhhhhh!
baik punya..

serius sakit gila..
sekarang ? ade lebam skit bawah kuku..
tapi yang penting..
dah boleh korek hidung woii..
harharhar XD
alhamdulillah tak jadi pape ..
sakit sikit2 bile nak genggam tangan..
jari masih tembam dan comel..
sila sediakan cincin 48 karat oyeahh..

#member ckap memang kuat bunyi jari terkena kipas tu.. erkk =_="

nota-minta-kaki : Finger ! teringat fingertips.com
sebab cekbolat punya assignment kene buat ABM ( Alat Bantuan Mengajar ).. hawhawhawhaw XD

42 comments:

  1. bahaya weh,kau ubah kedudukan katil kau tu weh,ada kwn aku pernah terkena kat kepala dia,habis tobek kau tau.

    haa,nasib kau tak jd pape.

    ReplyDelete
  2. bahaya la macam tu.. huhu.. dekatnya kipas ngan katil..

    ReplyDelete
  3. dekatnyew kipas.. ya Allah, nasib baik ade lagi tngan tu, lau tak kurang dah duit hantaran.. huhuhu... lain kali hati2 ek...

    ReplyDelete
  4. bahaya tu..ubah lah katil tu..reena sendiri pernah rasa mcm ni..even sampai tersangkut jari di kipas kaki tu..keluar saja tangan..terus menggeletar the whole hand..untung x ada darah or putus..

    ReplyDelete
  5. alahai bolat..bahaya la~ nnt xpasai2 kena pakai jari pelsu..haha

    ReplyDelete
  6. uish bahaya tu. seb baik tak kena punggung. kalau tak, sebulan tak berak cik bolat oi..

    ReplyDelete
  7. aduh bolat...baca macam kelakar tapi ini serius, nasib tak tercedera... lepas ni hati2 ok sebab memang dah ada kes kena kepala sebab katil dekat dengan kipas....hati2 taw...

    ReplyDelete
  8. erkkkk bahayanya... tu baru kena jari.. kang lain plak yg terkena...


    dik....alihkan lerr katil tu...jgn tdo bawah kipas... risau plak... huhu

    ReplyDelete
  9. Perghhhhhh! emang terbaik ah. hahaha Eh banyak buas ah cik bolat niehhh. ishishish

    ReplyDelete
  10. bahaya lah ! tukar je la katil tuh. eeeii. naseb baik xjd apa2. klu x abs laa. jd anak dra tgn kdung la. Ngee >.<

    **ati2 ye ! :)

    ReplyDelete
  11. uih bahayanya... len kali pakai kali katil king / queenn sahaja..heeeeeeeeee

    ReplyDelete
  12. bhya kot weyh.
    haih.seramm den dengorr ..

    ReplyDelete
  13. bahaya tu dik..nasib baik tak luka..

    ReplyDelete
  14. uishhhh..kalo putus jari cmne?? hahahah...better suh mak pasang air cond ye..xde da xcident jari pasni :P

    ReplyDelete
  15. owh..yang dalam lukisan tu cik bolat ke? ingatkan kura2 tadi..hehehe

    ReplyDelete
  16. macam bahaya je kedudukan Cik boolat ni sampai jari pun blh kena kipas. huhu

    ReplyDelete
  17. korek hidung ? jari lain kan banyak lagi HAHA

    ReplyDelete
  18. tingat plak cite org xde kepala kena kipas -.-

    ReplyDelete
  19. potong katil dabel tu jadik single bed cik bolat!!!

    ReplyDelete
  20. bontot cibolat besor lah tuh.. hikhik

    ReplyDelete
  21. pergh bolat! bahaye tu..baik tukar tmpt..ngee..aku seram betei kalo bab2 dekat ngn kipas ni -,-

    ReplyDelete
  22. hahahha ...padan muka cik bolat ..tu la..tapi, naseb baek tak ada pape

    ReplyDelete
  23. bahaya ni.patutnya takyah katil double decker kalau dah dekat ngan kipas gtu.uish...

    ReplyDelete
  24. ish..bahaya lah bolat tidur dekat macam tu dengan kipas...
    kesiannya bolat...
    take care okey..:)

    ReplyDelete
  25. alololo ciannya..

    katil double decker mmg dkt sgt dgn kipas..

    hati2 pasni :D

    ReplyDelete
  26. bahaya gilak.. klu yatt tak la dok atas tu..

    ReplyDelete
  27. whoa...bahaya kod..
    ubah duk tempat len kowt...

    ReplyDelete
  28. ish3......kesian cek bolat....lain kali jgn tonggek2 sgt ye...hahaha...bahaya2...

    ReplyDelete
  29. Ok tidur cara menonggeng macam tu kurang cool berbanding cara tidur Rasullullah.. ;)


    Nasib baik jari kau kebas je, kawan aku lagilah bukan jari bukan tangan tapi KEPALA yang kena bilah kipas.. Serius ngeri.. Nasib baik kena sikit belah atas je..

    ReplyDelete
  30. huyyoo pergh lah mak iai, sakitnyeee... chill la tapi kann,, XD

    ReplyDelete
  31. dulu pernah jgak kena mcam ni.. kebas sangat2.. ingat dah putus dah jari.. mujur ada lg.. hehe

    lain kali, hati2 yup.. jgan duk mnoggeng sangat.. tido biase je lg best.. huhu

    ReplyDelete
  32. wiwiitt.. cikbolat.com tuu.. haha.. tu lah.. len kali pilih ah katil bawah..

    ReplyDelete
  33. ekk, rendahnya kipas klau boleh kna

    ReplyDelete
  34. aduyaii.. ni pasal malas berdiri lah ni kan.. comelnye lukisan.. hehe.. slmat mlam :)

    ReplyDelete
  35. nasib baik x hilang jari tuh.. kalu x cmne nk blogging lagi kan.. hehehe.. hati2 ye :)

    ReplyDelete
  36. lukis semula!abg tak paham ape ko lukh dik!!

    ReplyDelete
  37. errkkk ngilu baca.. nasib tak ada ape2.. kalau tak naya je. bolat mohon hati2 kemudian hari ok.

    ReplyDelete
  38. nasib selamat risau betul pe2 jd kat bolat

    ReplyDelete
  39. aku tak tau bahaya ke tak sbb tak dapat paham lukisan kau haha

    ReplyDelete
  40. ganas sangat la ko ni. keluarkan jari time tgh tertonggek tu pasal? hahaha

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D