#Homesick 2




Ketawa sama-sama smpai orang lain tengok kepelikan..
Nangis sama-sama,hang lap hingus aku aku lap hingus hang..
makan sama-sama dekat warung pebret..
suap sama-sama tak kisah kat mana pun..
Dating sama-sama..ehem!ehem!..
ambil lesen sama-sama,aku L hang pun L..
semua sesama lah ;))

hang jaga aku,aku jaga hang..
baik buruk hang,hang kawan aku..
lawa ke huduh hang,hang kawan aku..
gemuk ka,keding ka.. hang makan sama mcm aku..
miskin ke kaya,hang tetap kawan aku..

Rindu  :))
walaupun kami jauh..
sorang kat Kedah masuk form six..
cekbolat pula dekat Port Dickson..
tetap contact..


Aku ada banyak benda nak cerita kat hang wei !!

Jumaat ni..
bersamaan 27 Jun 2012..
bolat balik kampung.. Yeyy ! terus ambil boxer sumbat lam beg..
bukan seorang mcm selalu..
ditemani SpeakerSekolah.. sweet kan,sweet kan ! #Anggukpaksa
nak bas sesame.. ( ihikss ! )

bolat rindu kampung,
rindu mama,
rindu babah,
rindu bestie,
rindu SEMUA..
hahaha.. adatlah tu kan (ececehh mcm aku sorg je rindu -_- )

Nota - Minta - Kaki : nak bawak ole-ole apa ni? *sambil korek telinga cair* eueww

17 comments:

  1. wahh . untung lahh , dapat jom family . rindu yg t'syg =)

    ReplyDelete
  2. biasalah bila dah namanye student...mana yg dah manja ngan mak ayah..mmg jadi mcm 2..

    ReplyDelete
  3. tak nak belikan saya ole2 ke??hehehe

    ReplyDelete
  4. wah2...skl pun kalau kwan2 balik mai sni mesti pi hang out sampai xhengat umah..jauh xbermakna hbungan pershabatan akan menjadi renggang..:)

    ReplyDelete
  5. selamat pulang ke kampung halaman ye dekbolat.kem salam sume.hehehe

    ReplyDelete
  6. waahhh ~ seronoklah cikbolat balik kampung .. :) hee

    ReplyDelete
  7. beli ole2 yg ada perkataan PD ye

    ReplyDelete
  8. gambo gif atas tu cute r..like ngat..hehe

    ReplyDelete
  9. alolo bolat rindu rinduan ea.. baru la rasa semakin menyayangi mereka2 kan? :) comeynye bolat dengan kawan bolat.. sweet gitu sesama semuanya..

    ReplyDelete
  10. kampong kat ne ni. mesti kat utara kan..hahah hang dok ngri mane lo ni cik boolat

    ReplyDelete
  11. seronoklah pandai buat gif hehehe

    ReplyDelete
  12. xrindu kat akak ke?? hahhaha kbai.

    ReplyDelete
  13. amboi,
    mesranya hang sampai lupa kan aku
    kahkah

    ReplyDelete
  14. hahaha.....bolat2...tampor jugak budak nihh kan..hahah :)))

    ReplyDelete
  15. salam emy..pa habaq?hehe miss u =)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D