Dia Sahabat :)



Di awal puasa sakit tekak pakej dgn selsema.. sakit itukan cubitan sayang dari Allah,tapi sakit hati dengan kawan yang tikam dari belakang kita ? cubitan apakah ?

"Ya Allah ya tuhanku,kurniakanlah aku sahabat yang sentiasa ada dgnku dikala susah dan senang,dan mampu membawaku ke syurgaMu ya Allah "

Alhamdulillah,pulih sudah..sama-sama demam,sama-sama ke klinik,sama-sama merindui ibu dan ayah masing-masing ,sama-sama mengalirkan air mata mengenangi nasib hidup diperantauan dan berjuang untuk belajar demi keluarga tersayang.. bersama Ct Soleha..

Aku mesti kuat,tunjuk pada leha yang aku kuat.. senyum walaupun bdan aku skejap panas skejap sjuk,aku kne jaga leha.. kitorang tak ada sesiapa disni, hanya ada kitorang brdua shja suap sesama sendiri ktika dua-dua terlantar,aku jaga leha,leha jaga aku..  mana kawan yg lain ? mereka hnya kawan ketika SENANG dan KETAWA shja :)

|:) semoga ikatan persahabatan ini kekal ke syurga (:|

 nota-minta - kaki : kawan yg baik,kawan yg terima baik dan buruk kawannya itu :)

26 comments:

  1. sahabat yang baik insyaallah ada..

    ReplyDelete
  2. semoga sentiasa berkawan sepanjang hayat dikandung badan..=)

    ReplyDelete
  3. cubit-cubitan...siul-siulan...hehe
    salam ramadhan =)

    ReplyDelete
  4. semoga persahabatan tu kekal sampai bila2 ya :)

    ReplyDelete
  5. makan ubat tau dik oi.. kang sakit susah nak cari org yg betul2 boleh jaga kita

    ReplyDelete
  6. Wei...ni nak nangis la ni..sabar ya..

    ReplyDelete
  7. wuuuuuuuuuuu knp aku plak yg tacing
    :( aku pun nak jd sahabat yg baik,utk ko ^^

    ReplyDelete
  8. Teringin di cubit di montot oleh tuan blog ni... Eeheheheh...

    ReplyDelete
  9. insyaallah~! smga persahabatn yg di bina kekal shgga jannah. Susah nak cari kawan sejati.. =) kawan sejati sanggup terima kta seadanya.. kwn yg sama2 ketawa n menangis. =)

    ReplyDelete
  10. susah nak cari sahabat yg mcmtu.jaga elok2 ye bolat n moga cepat sembuh :') syg bolat~

    ReplyDelete
  11. kwn ketika susah dan senang tu kawan yg baik..:D

    ReplyDelete
  12. atototo manissnyaaaaa korg.smoga kekal slamanya ;)

    ReplyDelete
  13. semoga ikatan persahabatan akan kekal

    ReplyDelete
  14. penyakit tu kan kifarah dosa...

    ReplyDelete
  15. takpe bulan ramadhan ni sakitnye sekejap je kan.. dah sembuh Alhamdulillah.. Kawan2 lain ade je kami ada di sini.. heh. caiyyyookk!

    ReplyDelete
  16. oke , komen yang terakhir , hehe ,

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah.........sejuk pewut mak mengandung hihi

    ReplyDelete
  18. bila kita sakit,,,dosa2 kita terhapus...lepas dah sihat,,dosa2 kita tetap terhapus jgk....

    ReplyDelete
  19. jaga kesihatan dik, raya dah dekat.kang sakit time raya..kan dh tak besh macamtu kan? :)

    ReplyDelete
  20. Aww~ so suwwitttt~ untung aa ade bestpren sejatiiii~ :')

    ReplyDelete
  21. yeay. cikbolattt dah insapp. erkkk?

    hai amy maizura, sila sabauu dengan dugaan Allah swt, sakit katanya penghapus dosa. wallhaualam.

    ReplyDelete
  22. selamat hari raya aidilfitri, papehal jmpa kat kg je nanti ye :D *bajet sekampung lettew :P

    ReplyDelete
  23. slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

    kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D