Tak PUAS la !

HAi !
Dua tiga hari ni..
sejak bermenjak bolat blik kampung..
bolat mimpi basah eh ! eh ! mimpi yg pelik2..
bolat rase sedap pun ade,rase mcm pahit pun ade..
HAHAHA.. mimpi MAKANAN ! *jengjengjeng ( soundtrack ) *

As you know .. ececehh
cekbolat suke makan..
tapi takde la smpai masuk mimpi..
bolat bangun dari tidur pisat pisat mata..
mulut ? meleleh air liur.. eeeee loklaq

 
 agagagaga.. MAKAN...

kalau dulu single bolat tak kisah bab makan ni..
dah berpunya pun masih makan.. aik?
orang lain yg kurus kedekiang pun dok rasa diri depa gemuk..
bolat rilek ja? jalan terkedek-kedek mcm ayam katik..
hampa tau dak bolat terasa.. ? HAHA~


makan makan jugak.. tapi INGAT ! *gaya jarjit* 
jaga kesihatan ye :)
muahahaha.. ini yg aku tak suke -_-"

 
Cikgu BOLAT :) 

Sebenornya..cuti seminggu tak PUAS lah !
sebab bolat BAHAGIA di smping makanan-makanan tercinta...
Oh Heavennya..
Balik kolej makan kene catu.. ekekeke
x puas makan,makan kedai sikit..
hukhukhuk.. cian bulat :'(

tapalah..tapalah..
tak lama lagi nak puasa kan ?
pastu rayakan?
raya cikbolat balik kan ?
pastu final kan ?
pastu cuti sem kan ?
boleh makan manyak manyak kan ?

Okayy dah banyak kan.. :)
babai sayang,meh salam cium pipi..
lebiuu.. :) 


16 comments:

  1. pic 1st look like 1 of my fren..... sekali imbas

    ReplyDelete
  2. hahah asek nak makanggg je

    ReplyDelete
  3. hehehe.. ni musti da slim da sikit ni kan???hehehe.. yelah, kat kolej makanan kena catu kan?hehe

    ReplyDelete
  4. hahahaha...makan je ingat.aiyoo..makan tu control sket ye.banyak takpe janji berkhasiat & tak membahayakan kesihatan

    ReplyDelete
  5. dgn makan nih ckup heaven sgt kan..lupa habis dunia..erk..hikhik

    ReplyDelete
  6. makan je banyak-banyak kalau tak cukup order lagi suh bakal pengetua tu bayor..heeeeeee

    ReplyDelete
  7. bolat dah makin tembam laa. kikiki. comel

    ReplyDelete
  8. masak sendiri lh bolat.blh mkn byk2

    ReplyDelete
  9. makan selagi boleh makan bolat..hehe

    ReplyDelete
  10. : rindu masakan mak aku wehh . hang lak cita . tambah2 sedih ni . lapaq habihh :(

    ReplyDelete
  11. bolat2.. jaga pemakanan tu.. kasi slim sikir.. baru pergghhh...

    ReplyDelete
  12. hehe..mkn puas2 sblum puasa nie..

    ReplyDelete
  13. adik bolat yg manis..
    hehehe..
    eh cikgu bolat..
    gambar pakai cermin mata itu sgt sesuai dgn bolat :)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D