CikCekCikCekBolatt BACK

Pagi pagi pegi kedai,
pegi kedai membeli gula,
final exam sudah langsai,
kini tiba berhoneymoon pula :D

pehh pantun gua dah tak sepower sjak2 dah tamat kelas..klau tak dalam kelas bising berpantun,umur dah besar blajar pun bukan sekolah lagi tapi bisingnya kelas hanya lecturer yang tahu.. phewww~

final exam dah lepas,course DPS/1 intake mei sudah melabuhkan tirai labucinya dengan manik manik karat,iaitu batch gua bermasalah sikitt.. haihhh..*busukk bhaii busuk !*  bak kata pepatah kerana cabut bulu ketiak kiri,ketiak kanan terasa ngilu.. demm demm..



Haaa ni assignment "Mobile Big Book" dalam bahasa jawanya buku gergasi,mmg pening dan pusing otak bagi yang tak kreatif macam bolat, menyebal-nyebal buat buku ni terpaksa overnight siapkan buku ni.. kuakuakua..

 This one,individual assignment untuk carrymark,peghhh gua tekap dan kaler saja bhaiii.. tapi x sangka bolat buleh buat.. herherher :D *simpan buat anak-anak nanti*


Gambar-gambar atas ni baru untuk subjek Pedagogi,subjek untuk siapkan diri berhadapan dengan kanak-kanak.. nak tarik perhatian dan sebagainya.. assignmeny guru dan alam bolat tahu kene buat ape ? hahaha ngajar budak berumur 4-tahun.. *pengsan*
 baruu sem satu doooo.. sem satuuuuu.. ade lagi lima semmmmm,, *berdarah hidung*


 Oh maafla,bilik kuliah tak secantik kamu-kamu semua.. mula-mula dulu belajar dalam kabin kontena u knowww ! ahhhhh tensyen makk =="

eghrrr,dri tadi gambar pasal kelas and assignment,mana bolatt ? bolattt ?? *shout*

 .
.
.
.
.
.
.
.

 saya memang bulatt tataw lagi kaa?? *pangggggg* last paper final exam subjek Psikologi Kanak-kanak.. Subjek kegemaran bulat ..hari hari exam gua pakai mekap,tacap bagai tapi tak lawa-lawa pun..kata cekgu bolat duluuuu ni untuk semangat dan bagi kita rasa yakin.. erkkkkk.. =.="



dan last sekali ni housemate bolat, C-G-02 dan C-G-04 harap maklum bolat ada dua rumah.. semua orang berebut orang comel dan bulat macam bulat...wagagagagaga.. gua pemes dan gua tahuuu ..*dusshhh dushhh*


 nota-minta-kaki : makan meggi orang kata otak lembap ehh ? asal gua boleh maintain result tapi mmber bolat x makan meggi tapi result.. err.. err.. ahhhh jgn salahkan meggi andai kata tak  reti nak manage masa..

#HONEYMOON_TIME
#blogging time ! bloggingtime ! 

15 comments:

  1. psychology subjek feberet gua jugak.!

    ReplyDelete
  2. untung laaaaa da honeymoon time~!! blh la update blog laju-laju pasni. hehehehe....

    gua mood jeles nih...! grrr.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. yang penting cuti kan. hee. bila masuk blaja blk ni?

    ReplyDelete
  4. woi ni gua jealous ni lu dah habis exam.

    ReplyDelete
  5. mcm meriahhhh smoga berjayaaaa

    ReplyDelete
  6. Sapa kata makan megi otak lembab? Saya masa di kampus dulu makan megi hampir setiap minggu (nak jimat kos) tapi final exam dpt juga 2nd class upper. Nasib baik tak dpt 1st class..jika tidak kena gi ucap tahniah kpd kilang megi...

    ReplyDelete
  7. amboi cikgu bolat cikgu bolat. kemain kau ea huneymoon. jgn bg ank murid kau bce, die msti hengat kau ckgu senget.kihkih

    ReplyDelete
  8. amik dip.pendidikan awal kanak2 ka bolat? wahhh...sesuai tau ^_^

    ReplyDelete
  9. @Cikgu Ma tadelah.. dip.pen pra sekolah,rasenye pendidikan awl knak2 lain kot sbb tgok slibus lain :)

    ReplyDelete
  10. mmg mnjadi x make up pastu g exam.. mesti rasa bersmngat habis kan..

    ReplyDelete
  11. bolat selamat kembali mengila di laman sesawang..hewhew

    ReplyDelete
  12. saya makan je maggy.. boleh je jadi blogger..hahaha..tiba2 je kan

    ReplyDelete
  13. honeymoon eh? hehe..
    best xngajar bdk2? hoho.. XD

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D