Kereta Cekbolat

 Perubahan . takde berubah ketara sangat pun . pink sentiasa walaupun hati biru   kadang kadang otak pun biru . eh ? entah kenapa nak tukar tema blog rasa macam  takut . takut ? abaikan . sila puji . kehkeh

 ya kereta . kepohh bila pelancaran Kereta Pertamaku bila diumumkan dengan  bayaran bulanan yang rendah . cehh bolat yang sem satuu pun boleh belii la . ingat  sem akhir je ke ? *jeling tajam*

 hingat bolat takde keta ke apa ? bukan babah bolat hadiahkan tapi diri sendiri hadiahkan . erk ? tapi baru baru ni tayar kereta bolat terkeluar masa tengah pecutt 140 km/j nasib baik tak terbalik cuma rasa ngiluu gigi sebab besi bertemu jalan . eh apa kena mengena dengan gigi ?

 okay tipu .


 semasa kejadian . tayar dan rim terkeluar . tiada mangsa yang terkorban  dilaporkan :)


ececeh . belagak gila bila dah keluar wad .  lampu pun pasang tinggi caitt ! *bagi lampu balik, silauu ni*


pandangan sisi . pehh 


pandangan belakang . mengancam . slurpp slurpp . kahkah


tahukah anda kegelisahan hati bila melihat kereta tercabut tayar . tak boleh main gamee ! arghhh . kehkeh . bolat pun hantar ke bengkel babah .

" babah . tayar keta kakak terkeluar . hukhuk " dgn nada sedih

" erk ? tayar pun jadi hal -.- "

tima kasih babah sebab merawat tayar bolat .

dah boleh main GAME
yeyyeyyy .

29 comments:

  1. pergh! cantik...jatuh hati na satu cik bolat boleh?

    ReplyDelete
  2. Wahhh siap ada lampu tu..menarik mouse dia =D

    ReplyDelete
  3. haha.. aku ingat kete betul..kehkeh

    ReplyDelete
  4. nak mouse cm ni gak... beli kat mana... comeynyaa.....

    ReplyDelete
  5. tiada keretaku bawa kau jalan-jalan, hihihi

    ReplyDelete
  6. bila nak bawak saya jalan2 ni??hehehe

    ReplyDelete
  7. Tikus yg sporty, berapa harganya???

    ReplyDelete
  8. pasnie boleh lah g jalan naik kete . huhu XD

    ReplyDelete
  9. comelnyer kereta sport cek bolat....

    jgn bwk gi cuci plak ye...hehe..

    ReplyDelete
  10. comel gile . wuakakakka bolat ouh bolat -.-

    ReplyDelete
  11. c0melnya keta dia..
    nak jugak satu

    ReplyDelete
  12. ala tomey nya kete dia..pinjam boleh??

    ReplyDelete
  13. style habis lah mouse die ! ehehe

    ReplyDelete
  14. Lepas ni pandu kereta elok², cermat² ok! Cantik kereta ni tapi sayang dua pintu je, tak sesuai untuk keluarga yang besar.. hahah


    Cun jugak nih, malas nak tanya harga sebab kau bukan nak bagitau pun. ;D

    ReplyDelete
  15. Peh! limited edition nihhh. Tapir jiran aku ada beli satu. Jelesss~ =(

    ReplyDelete
  16. bagaimana kejadian itu berlaku? nasib baik tiada korban jiwa....nak2 musim korban skg (raya korban) ..


    haha

    ReplyDelete
  17. mmng nampak nice la..sedap la kan main game haha

    ReplyDelete
  18. nak pinjam kereta ni boleh tak...hee~

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D