Price and Place

Hari tu hari sabtu . 
Bulan puasa 2012 .
Kedai "Ehem Ehem" di Port Dickson .

"Aloo tokeyy . tikus ada jual ?" 

" Alaaa manyak . lu mau mana satu ? makan sini or bawa balik ? Spicy or Original ? 

" guwa mau yang montok . bontot dia ala ala faoziah nawawi . yang pastii pandaii naik kudaaaaa  "

" itu stok dah habis . belum kaaaaasii simbilih lagi . tapi guwa adaa barang baruu . manyak cantik lagi anggunnn kalau pakai pasti tamau yang lainnn"

" Pehhhhh . guwaa angkatt inii . kasii angkat kain semua . bungkus ikat tepi "

" okayy okayy . kasi bungkus "

" berapa ?"

" tak manyakk punn . RM25 sajeeeee"

"aiyakkk kasi kurang tak bolehh kaa ? "

"wa kasi kurang lima linggit . 20 bolehh ?"

"kurang lagi tak boleh ka ? 15 ?

" siapa tokeyy sikarangg ? lu ka wa ?"

" err.. okayy okayy . kasi angkat"


sejak hari itu . 

bolat semakin rapat dan semakin sayang . sebab dia mampu beri kemenangan dalam setiap game cekbolat . andai kata boleh buat suami . dah lama aku nikah . kehkeh 

Rm20 shaja . boleh didapati di kedai kedai komputer berhampiran . 

nota - minta - kaki : awak tak tanya tapi saya nak jawab . kan blogger Yousof . agak agak ni pelan ke berapa ? C atau D ?

26 comments:

  1. itu tikus pakai pad jenama angry bird ka? sama wa punya tikuss la..datang bulan pakai angry bird punya pad..hehehe

    ReplyDelete
  2. wah2.. wa sudah lama tara guna itu tikus..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..mouse ke tu???hahaha..saya ingatkan permainan kereta..hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..hambek ko yousuf

    dr tadi ngajuk ngan cik bolat pasal xde harga....skg....terkene ngko.. :D

    ReplyDelete
  5. nak cri gak, tp tgu sampai tikus belaan sy ne masuk gol dulu

    ReplyDelete
  6. igtkan tikus apa la tadi.. hahaha

    ReplyDelete
  7. RM20?? Murah..esok nak beli satu siap dgn enjin solar lagi...

    ReplyDelete
  8. mouse cikbolat tu? pehh, cungg ah!

    ReplyDelete
  9. cikgu ma : kehkeh . ini pad smooth gila . serap air dan tahan lama . takyah tukar tukar . haha

    Hanisyara : pakaila . tak rugii pun maa . herher

    Boni : bukan . tapi car . kehkeh

    Nana : haha . jgnla cem tu . kesian dia :D

    Dysha : gol ? aiyakk ganas sgtt . mohon lembut skit .

    Pha is : ya bukan tikus rumah kamu -.-

    JR : kehkeh , solar ? menarik .

    Zera : haha tikus saya mmg cun . mantap .

    ReplyDelete
  10. cantik...smart gler...mana bole dapat ma?

    ReplyDelete
  11. ini tikus spot...... memecut dia lari...susah nak kejar.....he3

    ReplyDelete
  12. Fendy : kedai hardware mudah didapati -.-

    remy : haha . mungkin . mari test

    ReplyDelete
  13. aduyaii.. ngatkan tikus betul.. rupanya2 tetikus... ahakx.. tipah tertipu! XD... smart ooo mouse sis... kereta sport tu

    ReplyDelete
  14. ingatkan tikus apa lh td..hahaha..kne tipu btl

    ReplyDelete
  15. Mohon admin sila hentikan menyiar gambar seksi tikus i. Kalau tak, i tak akan teragak-agak untuk menyaman sambil menari gangnam style mengikut irama lagu pop ye ye. Sila ambil perhatian! huhu~
    selamat hari raya~

    ReplyDelete
  16. amboi ..gagagga -- ini kes kereta kena bawak tikus ke tikus bawak kereta..hahaha

    ReplyDelete
  17. nak jgk !!!!!!

    belikan bleh cek bolat....hehe...cek bolat belanja yek..

    ReplyDelete
  18. tikus aku ni mun dah sot sot.. ni nak mintak yg baru la ni haha

    ReplyDelete
  19. haha tikus you manyak laju kan??

    ReplyDelete
  20. Dapat kurang RM5 pun dah cukup bagus dah tu.

    Tak payah susah² nak solek lagi dah, lengkap dengan rim berkilat dan anda hanya mememrlukan RM20 untuk kereta yang lengkap! hihi

    Pelan B sudah ;D

    ReplyDelete
  21. mula2 ingatkn tikus mondok.. ha ha ha.. smart la 'tikus' anda.. klh foziah nawi

    ReplyDelete
  22. hahaha..bolat..bolat..memang kesengalan anda semakin serius..hehe

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D