Hantu bedak sejuk .


Masa tempek tempek bedak sejuk dekat muka tadi teringat al kisah tengah malam pukul doblas bulan puasa dekat kolej itu hari . *tarik nafas*

Bolat dengan rumah jiran depan suka menggosip memalam buto sambil nempek bedak sejuk kat muka memasing dengan baju kelawar bagaii .

dua hinggit shaja tapi sangat memuaskan ! besar besar lak tuh .

Lepas tu ada seorang member bolat ni dia pakai tudung labuhhhh . budak alim la tengah melipat tudung dia yang besarr 50 bidang tuh . member cikbolat sorang lagi nama dia Elmo pi pakai tudung tu . dah laaa pakai bedak sejuk . memang seramm kott nengok muka dia .. *gambar takdak sbb takut nak ambekk*

Kemudian .

Kami berpakat nak ambil gambar dia pakai macam tu duduk tepi kereta lecturer yg merangkap sebagai felo ( warden kot ) . Memang nak tergelakk gila bila kitorang sanggup wat hal seganas ini . sampai ada yang menjeritt .

" hantuuuuuuuuuu"

member bolat(Elmo) yang jadi " hantu " tu siap buat isyarat suruh diam . haha
sbb nak snap gambar . malangnya gambar itu tak menjadi . dem - dem - dem . 

:(

tapi mmg gila la , pukul 1pgi dkat kawasan luar apartment . bulan puasa katakan . mmg tak kisah laaa berani keluar . hehe . "Geng Bedak Sejuk" laa konon konon .

nah hambeekkk gua dengan bedak sejukkk . 
kihkih . takdok kijooo


kompom 44kali mengigauu kemaingg hangpa lepas ni . muahahahahahahaha

40 comments:

  1. aha bila baca ni gua teringat dh lama gua tak pakai bedak sejuk. terima kasih ingatkan cekbolat. hihi

    ReplyDelete
  2. hantu bedak sojuk gupenye.

    dah boleh ujibakat untuk pembikinan fhilem sheramm naaa :D

    ReplyDelete
  3. mohon tempek tempek dgn sempurna . kalau idakk masuk dalam hidung . kehkeh

    ReplyDelete
  4. Xyh kate warden na pun bole lari laju pj sampai ipoh 30minit je klau nmpk cam kt pix awk tu hihi

    ReplyDelete
  5. wah dah lama tak pakai bedak sejuk
    kat mana ada jual ha?
    mcm susah nak jumpa je
    rindu kulit yg mulus seperti dulu kala
    ewah
    haha

    ReplyDelete
  6. hehehe cantik gigi hantu bedak sejuk nie...:)

    ReplyDelete
  7. hahahahaha.. kalau terjumpa malam2 ni, memang terus lari ni...hehehehe

    ReplyDelete
  8. bgus2x...nanti pakcik mamat khalid nak rekrut hang jadi watak utama filem terbaru beliau nnt.tajuk filem 'hantu bedak balik kampung' :P

    ReplyDelete
  9. eee yeekk ...tak cantik3..haish ..takut saya :D

    ReplyDelete
  10. Mlm tadi JR nak pengsan bila balik kedai, setibanya di rumah ternampak muka istri macam hantu, rupanya hantu mask!!!

    ReplyDelete
  11. awuu.. takutnye.. ok. mls dah masuk blog ni lagi ade hantoo.. *lari pecut*

    ReplyDelete
  12. hahaha.bongeksss kau.tanjat warden kau tgk kau nanti.eh tp lame dowhh trend bedak sejuk xdpakai

    ReplyDelete
  13. deno pun pernah pakai bedak sejuk tp jarang2 :)

    ReplyDelete
  14. jrg giler nak pakai bedak sejuk ni.. kalau ada masalah kronik baru cari.. keh2

    ReplyDelete
  15. dah lama tak pakai bedak sejuk . . :)

    ReplyDelete
  16. boleh buat prank la lepas ni...haha

    ReplyDelete
  17. ayie pon dulu suka jugak pakai bedak sejuk nih..buat sendiri lagi...memang ada kelebihan pakai bedak sejuk nih :)

    ReplyDelete
  18. hahaha,, bedak sejuk memang best pakai.. boleh kecut jerawat yang baru nak tumbuh.. aku pengguna ubat sejuk tu,.

    ReplyDelete
  19. HAMBOIII...beraksi bersama bedak sejuk...hehehe...

    x pernah pakai...ntah cmne rasa ek pakai bedaj sejuk..hehe..

    ReplyDelete
  20. Hahaha. Satgi hantu cari ko plak.=D
    lama dah tak pakai bedak sejuk. rindu plak rasa nak pakai.

    ReplyDelete
  21. haha...kite pon suke gak pkai bdk sejuk.
    tp kwn2 slalu terkejut bile msk bilik tgk muka kite putih je..hak3

    ReplyDelete
  22. nasib baik tgk ni time siang hari..hehe

    ReplyDelete
  23. lawa la bolat...try kluaq umah malam2 macam ni..hhehehe

    ReplyDelete
  24. hahaha . suka pkai bdak sejuk eh . haha

    ReplyDelete
  25. Terserlah kecomelan bolat . :D aumm haha

    ReplyDelete
  26. hahaha hantu!!!! lari...!!! best pe~ kenangan tu...komfirm yg lari tu igt smpai bila2 ngee~

    ReplyDelete
  27. haha..semangat korng ye.. yatt tak pakai dah..sbb dulu time pakai muka gatal2..huhu

    ReplyDelete
  28. nsib baik xsinggah blog ni mmalam.. haha.. da pagi xkisah :P

    ReplyDelete
  29. cntik asli guna lah bdak cjok. . Hehe. Klaka lah cik bulat neh

    ReplyDelete
  30. todia dah mcam kak limah balik rumah :O

    ReplyDelete
  31. tutp mata xnk tgk pic bolat..haha..kang xpasal2 mengigau..haha

    ReplyDelete
  32. akak xpenah pki pun, hehe..
    wah, pasnie leh aa mane2 director filem m'sia wat movie "Hantu Bedak Sejuk", ngehehe.. XD

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D