Hikayat Senah Drift

Terkini : Senah Drift kini kembali GLAMER .

Pujaan jejaka Malaya .
Model Poster / Pelakon / Pengusaha "Kiah Belacan".

Senah Drift kini tampil beraksi di pentas penuh glemer setelah lama menghilangkan diri dalam industri seni iklan poster dan lakonan . Beliau dikatakan sudah bercerai dengan Seman Parkinson setelah mendapati Senah Drift lingkup dalam perniagaan belacannya dahulu .

zaman remaja Senah Drift .

 Semasa remaja, beliau sangat aktif dalam industri model poster iklan dan berjinak jinak dalam bidang ini semenjak beliau berumur 12 tahun . 

Antara filem yang membangkitkan beliau ke antarabangsa ialah 
"Hikayat Puteri Senah Li Po" 

 Puteri Senah Li Po

Senah Drift juga menyatakan bahawa beliau masih berhubung dengan rakan rakan baiknya iaitu Jemah Hudson dan Jenab Evans . tak terkecuali akak angkat beliau Miah Kardiashian .

Senah di muka depan majalah 

Kemunculan beliau kali ini melalui lakonannya dalam "Senah Drift the Movie" gandingan beliau bersama Hero Malaya Awang Peterson sangat sangat mendapat sambutan yang hangat . Beliau selalu melayan karenah peminatnya melalui akaun Twitter beliau @Senah_Drift

*selalu jugak nampak beliau RT tweet peminat dan oh oh Twitcon beliau sangat cun !*


Nantikan kisah sambungan hidup Senah Drift .

Nota Minta Kaki Pengarang : Hak berimaginasi Hak saya . sekian :)

24 comments:

  1. amende laa bolat carutkan ni ..kah3

    ReplyDelete
  2. habis smua kna edit.. header, profil pic blogger, hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha senah drift nama commercial tu hehe :D

    ReplyDelete
  4. wakakakak!! semuani mimpi ngeri~~ haha

    ReplyDelete
  5. mesti terhangat di pasaran ni :P

    ReplyDelete
  6. hahaha amboii, senyuman sama je semua.. ahakx, terbaik lah cekbolat! >.<

    ReplyDelete
  7. hahahahaha... bila tayangan dia ni?? saya tak sabar nak tgk.hehehehe

    ReplyDelete
  8. assalam, baru balik dari bercuti. haha. pandai edit. comel ye, mintak tarik pipi boleh? haha ^^

    ReplyDelete
  9. rajinnyer tampal2 poster yee.. ehHHHE

    ReplyDelete
  10. amboin cekbolat. jadi cik senah dah. hehe

    ReplyDelete
  11. Bila masuk panggung dah sure box office punya...

    ReplyDelete
  12. Ngahahaha..mana curi poster ni.. Lawak wehhh..

    ReplyDelete
  13. Jemahh Neelopak melawat kawan lama :v wakakka .

    ReplyDelete
  14. Lol!
    Serious Gill ingatkan novel baru atau teaser movie baru
    hehehe

    ReplyDelete
  15. Hak mengebooo hak pembaca.. ;P


    Tak sangkar Senah ni aktif sebagai model iklan sejak kecil lagi rupanya. Kalu tau awal² dah mintak autograph!

    ReplyDelete
  16. imaginasi tahap gaban. hehehe...

    ReplyDelete
  17. hhahaha..amboi..femes ko senah..

    ReplyDelete
  18. uish...nak berkarya nampak gaya ni.bagus2.nanti leh kuarkan cerpen atau novel sendiri.hehe

    ReplyDelete
  19. letak nama glamer sikit lah senah oi!!

    ReplyDelete
  20. comel lak gambar2 senah drift ni akak tgk..zaman remaja tu plg cun hehe

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D