Me and GAZA



esok kenduri .
nak pakai eyeshadow tiga warna .
hijau putih dan merah .
boleh gitu ?


nota kaki kiri : menyepi seketika .


27 comments:

  1. saudara kita disambut awal muharam dengan bedilan roket zionis. Alfatihah...

    ReplyDelete
  2. andai saya punya kuasa, ingin sekali saya lancarkan peperangan terhadap kaum Yahudi...

    ReplyDelete
  3. ya Allah , selamatkan saudaraku di bumi Gaza :'(

    ReplyDelete
  4. bolat amik gambar tepek sini nak tengok pakai eyeshadow 3 tone tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Al fatihah buat saudara2 islam kita.

    ReplyDelete
  6. boleh aje..tp 3 warna tu stands utk ape yer?

    ReplyDelete
  7. semogo Allah lindungi mereka disana Amin..

    ReplyDelete
  8. amboi..nak pakai 3 kaler terus.blh jea.try cuba.mana tahu cantik :)

    doa untuk Gaza.moga dilindungi Allah sentiasa

    ReplyDelete
  9. Ramai yg mengutuk Israel tapi dalam masa yg sama kita secara tak langsung menyokong Israel apabila terus menggunakan produk mereka...

    ReplyDelete
  10. moga kita berjaya menang juga,

    menyepi kemana tuh??

    ReplyDelete
  11. HIJAU PUTIH MERAH . warna bendera GAZA :)

    ReplyDelete
  12. doakan Allah memberi perlindungan kepada GAZA... hurmm.. ena cukup cukup sakit hati dengan zionis ni.... tetiba je nak buat hal... memang hati mereka disempitkan oleh Allah...

    ReplyDelete
  13. semalam baru dgr akak cerita yahudi tu bunuh budak kecil sebb budak tu pndai ... Kecik-kecik dalm boleh ngafal 30 juzu' al Quran... Dia takut bila dah besar nanti budak tu boleh jd lg hebat drp diorg.. Tautaulah akak baca dr mana... huhu

    ReplyDelete
  14. sedeh tgk mangsa2 dan keadaan diorg..ya ALLAH..

    ReplyDelete
  15. semoga ALLAH memberi kekuatan dan perlindungan kpd saudara kite di Gaza.. insyaAllah.

    ReplyDelete
  16. pastu pakai muffler kaler tu jgk tau

    ReplyDelete
  17. geram betul dgn Israel celaka ni

    lega dh setel semua .http://gilamodified.blogspot.com/2012/11/selesai-sudah-show-off-harini.html

    ReplyDelete
  18. moga Allah memberi perlindungan kepada saudara2 kta d GAZA amin. eyeshadow 3 caler...menarik~

    ReplyDelete
  19. Heheh. Tak tahu nak cakap apa bila orang sentuh bab Palestin.

    ReplyDelete
  20. ayuh, pray for gaza.
    cek bolat pakai tiga2 pun ok, tanda sokongan.

    tq singgah, maaf lmbat nak brknjung baik. hehe

    ReplyDelete
  21. rasa sayu pulak tibe2 memikirkan orang yang berperang tu...

    p/s: kalau nak pakai shadow macam tu pun okey jugak... ^^

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D