Berangan .


Bunyi riuh diluar sangat sangat menaikkan semangat .
Aku mencapai mikrofon bling bling kaler pink .
menuju ke pentas dengan bangga .

jeritan peminat peminat mengiringi langkah .
aku tersenyum melihat gelagat mereka .
Akulah DIVA . jyeahhh *sambil depakan tangan*

aku menari nari mengikut rentak musik .
terloncat loncat bagai orang gila .
menyanyi dengan spenuh hati .
bimbang akan kecewakan peminat peminat .
aku membuka jaket dan membaling ke arah peminat .

ada yang pengsan kerana terlalu eksited .
mungkin bau jaket kot ? ntah .

tiba tiba .

"tukk tukk tuk " bunyi ketukan .

" oihhh , cepat sikit mandi ! nak terkencing ni

dem . baru nak berimaginasi . *letak balik botol shampu yg kononnye mikropon*


31 comments:

  1. amboiii tgah bwt konsertt :D

    ReplyDelete
  2. Oo.. Sempat lagi berangan tgh2 mandi tu. Teruk betul perangai/:

    ReplyDelete
  3. hahahaha,, pulak dah,,, tak per,, tu maksudnya kreatif,,, otak berjalan agi la tu :D

    ReplyDelete
  4. lawak lah..pagi2 buta baca terus naik semangat reena..hahahaha

    ReplyDelete
  5. kita memang mudah berimaginasi ketika dlm bilik air....:)

    ReplyDelete
  6. gua suka berangan jadi supermodel, okbai :3

    ReplyDelete
  7. Cuba bayangkan jika konsert Cikbolat dlm bilik air tu benar2 satu realiti..bayangkan dinding bilik air tu transparen dan Cikbolat menyanyi dlm keadaan "berpakaian" spt dlm bilik air tu..pasti ramai peminat nak datang nak tengok persembahan terhebat dlm abad ni tu. Dan esok berita tu akan masuk Metro dan Kosmo..

    Ihik.....

    ReplyDelete
  8. ni msti kau berangan jdi MJ kan? haha.enjoy bc blog ni.keep it up ok. :)

    ReplyDelete
  9. JR : hamboihh tinggi lagi imaginasinya . kain basah kan hadoo . berangan ala2 izzah ombak rindu ler .

    ReplyDelete
  10. itu baru berangan masa mandi..belum berangan masa buang hajat besar..
    huwahuwahuwa....

    ReplyDelete
  11. amboi wt konsert dlm bilik mandi.. haha

    ReplyDelete
  12. tercium bau jaket sendiri bayang dlm cerimin

    ReplyDelete
  13. baru nak tepuk pap pap...haha

    ReplyDelete
  14. hahaha ena pula, kalau masuk tandas ena suka menari.. konon leh jadi penari cam Beyonce tu.. hakhakhak XD

    ReplyDelete
  15. agaknye pecah mgkuk tandas tempias suara sedap saaahaaangat ! hahahhahaha

    ReplyDelete
  16. sempat lg ye berangan dlm bilik air.hehe

    ReplyDelete
  17. hahaha....bagus pe berangan... sbb boleh menaikkan semangat kita untuk kejar impian...

    ReplyDelete
  18. bahaya kalu konsert dlm bilik air...hehehehe

    ReplyDelete
  19. Sempat lagi ye?
    Masa tengah berangan tu Bolat berbaju ke tak sambil pegang botol syampoo tu? ;)
    Ke tak berbaju dan terlompat2 dgn botol syampoo tu?

    ReplyDelete
  20. lor..berangan taem mandi rupanya..mati2 ingatkan berangan dalam mimpi..hik3,

    ReplyDelete
  21. GILL ! tak dapat bayang cemana !!!!

    ahaksssssssssssssss :P

    ReplyDelete
  22. ahaha tu okey lagi. nasib baik tak jatuh terjelepok ke apa XD

    ReplyDelete
  23. hehehehe... dekat dalam bilik mandi pun boleh berangan ye... ^^

    ReplyDelete
  24. hamboi, berangan je keje kan, haha :P

    ReplyDelete
  25. lumrah dalam bilik air.. hahaha

    ReplyDelete
  26. agak2 la Cik DIVA. dalam bilik air kan tu.hehe

    ReplyDelete
  27. haha..hampeh btl..berangan rupanya

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D