Bosan #2


"rauttt wajahh , mempersonaa , dan sesuciiii..." 
menyanyi nyanyi lagu ombak rindu .
sambil bancuh milo 3 in 1 didapur .
feeling buat ayaq untuk suami la konon konon .
padahal nak cicah biskut smbil layan astro ceria .

sunyi .
cuma saya dan adik .
terdengar pintu bilik air ditutup .
bunyi air pancut jelas kedengaran .

ku jalan dengan perlahan melintasi bilik air .
*tikk* ku tutup suis lampu .
berlari hati hati dengan balang biskut kemas dalam dakapan .
tangan kanan memegang cawan milo panas .

"aaaaaaaaaaa ! bukak laaaa" jerit adik sambil menangis ketakutan .

ku capai remote tv .
tom tom bak dah start !
sambil cicah biskut dengan milo .

hikhik ;P

23 comments:

  1. x baek dera adk. nnt kena penjara. hehehe...

    ReplyDelete
  2. Masa kecik JR suka ratah milo sampai bibir tukar warna jadi coklat. La ni lebih suka minum milo O, jaga badan la konon...

    ReplyDelete
  3. ade2 je cikbolat nie kan...
    tergelak sendiri OE bace nie.... ^^

    ReplyDelete
  4. ok..dah habis layan KOYLa hari ni..hehe

    ReplyDelete
  5. terserlah koringan anda di situ ! hahaha !

    ReplyDelete
  6. leh plak lyn tom tom bak kan.. bahana boring =.="

    ReplyDelete
  7. kejam betul la cik bulat sorang ni,, aiyaa

    ReplyDelete
  8. Haha same la,iz mmg suka mengusik adik iz mcm ni.hahaha

    ReplyDelete
  9. wohoo..khenat kat adik!! hahahahaha

    ReplyDelete
  10. hik3x....honaq (nakal) sggh dia niiieee..hehe

    ReplyDelete
  11. hahah bolat ni mmg kreatif...lawak2

    ReplyDelete
  12. buli adik yer...

    biskut cream crackers hwa tai ke? akak suka akak suka...

    ReplyDelete
  13. sian adik. tak baiknya kakak..hehe
    sis selalu gak buat mcm tu. tapi kat hubby la..haha

    ReplyDelete
  14. hahaha..akak slalu buat cm tu..haha

    ReplyDelete
  15. Lain kali ajak Gill join tau!
    Macam best je!
    Hihihi

    ReplyDelete
  16. tak menyakat adik, tak sah! hahaha

    ReplyDelete
  17. tom tom bak yang dia beria2 nak tengok tu :)

    ReplyDelete
  18. hahah sama gak..usik anak buah..mandi lama sgt =='

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D