Perutusan Raja Sehari Farid Kamil dan pasangan .


Guess what ? guess what ?
aii dapat jemputan wedding beliau hokeyy . ahakss *sambil kipas kipas muka eksited*
pehh . dalam otak sekarang nak buat baju merlik merlik ( berkilauan ) siap ade reben besar atas kepala . ohmaigawhhhh . *bulatkan mata sambil muka eksited*

see see . wangii okayy .

Masa dapat dapat kad ni mmg lompat bintang la cekbolat . kalau getah spender putus pun tak kisah . sanggup ikat tepi . kahkah .

Ehem . sebenarnye mak sedara cekbolat yang dapat , ade dalam peti surat rumah dia sebab mak sedara cekbolat ni satu taman dengan family Farid Kamil . hewhew .  cekbolat dengan mak sedara ni memang rapat lah . anak perempuan dia pun sorang . so dia ajak mama , adek dan cekbolat join ler . nguahahahhaa . eksyen je lebih cekbolat ni =__=

btw , Farid Kamil memang jemput rakyat Kedah ni berkompol dekat Tasek Darulaman yang cantik . kebetulan ade kad jemputan ni mmg eksited sikit la nak pegi . huahua . wei sapa taknak WEDDING TEPI TASIK . aummmm *ops terCaps Lock*

sweet okay ! sweet *berdarah hidung*

Nota - Minta - kaki : cekbolat lupa yang si Farid ni anak jati Kedah . mula mula buat tak tahu je skrg kemain lagi . hohohh ^^V

** Pulun Kedah Pulun !!! <--- semangat

32 comments:

  1. bolat?? tak ada ke gambar sekitar majlis tu???

    ReplyDelete
  2. 12.12.12 la boni . hari ni baru tarikh 5.12 =.=

    ReplyDelete
  3. wah..dapat pegi wedding retis tu..jgn lupa amik gambar byk2 ye bolat,akak nak tgk baju bolat yg merelit2 tu nanti..hehe

    ReplyDelete
  4. http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/aku-benci-bila-kau-buat-aku-cinta-kamu.html tak sabar nak tunggu bolat upload gambar,, hehe,, sila segerakan,, tepat 12 dis 2012 jugak tau :D

    ReplyDelete
  5. baca komen abg boni kat atas. ter eksited lebih dia. hahahaha.

    btw, kim salam sama pasangan tue ! ihiiii !!

    ReplyDelete
  6. jgn lupa posing dan snap pic byk2 la ye nnt dik :)

    ReplyDelete
  7. ade lagi 1 majlis yea.mesti meriah nnt ni :)

    ReplyDelete
  8. Istri JR pun dpt jemputan juga, ayah Farid (Datuk Dr Zahari) adalah bekas boss nya dulu di Jabatan Kesihatan Negeri Kedah..Tapi JR rasanya tak pi, ada adik beradik kawin pd tarikh yg sama..

    ReplyDelete
  9. wah. syokntya bolat. nak ikut!. hehe

    ReplyDelete
  10. haaa.. ape lagi.. pegi la shopping dress baju...



    Haruslah pakai dress ala2 cinderella biar kalah diana danielle... Muahahaha.....

    ReplyDelete
  11. Wangi ye?
    Tiba2 ter'berangan' nak kawen bila bayangkan kad kawen wangi *gatal*
    Hehehe...

    Farid Kamil tu humble orgnya kalau tak silap :)

    ReplyDelete
  12. nanti kalau jumpa mana2 artis begambaq sakan la ..heheh

    ReplyDelete
  13. wo wo wo .. untung lahh . yg mak sdarw pun boleh lah nompang2 . haha . sampai getah spender putus tu . hahahah

    ReplyDelete
  14. wow2!!! untungnyaaaaa jd org kedah.. perghhh best gile!!!!!! pergi nanti jgn lupa snap2 tau.. nak tgok smabil hati jeles.. hahahaha =P

    ReplyDelete
  15. hala dia dok kedah nu..hana xda kad cmna nak p.kita kongsi kad nak?

    ReplyDelete
  16. pergi tak majlis tu nanti???huhu

    ReplyDelete
  17. mohon mak sedara tipun potia... heran mcna blh dpt ni.... ekekekek... potia ada 5-6 keping nak tak???

    ReplyDelete
  18. bolattt.
    nanti pergi tu jangan lupa amek gambar banyak2!
    nak tengokk nak tengokkkk
    >.<

    ReplyDelete
  19. hamboih semangatnye cikbolat kite nie...
    tapi kalau OE pun suke kot...
    hehe... sangat best wedding tepi tasik... ^^

    ReplyDelete
  20. sonoknye nk tengok org kawen jugakkk.. ahHHks

    ReplyDelete
  21. haha boni gile...pe lg bolat update okeee tlg cium tgn dia bau petai ke sambal hahah

    ReplyDelete
  22. sukenyer dia ..nanti posing lah depan tasik tu banyak2 bleh tunjuk kat kiteorg..

    ReplyDelete
  23. waduh2.. dpt invitation terus amik tahu ei.. hahaha

    ReplyDelete
  24. ni kipas susah mati farid kamil ke? suka bebno dia. hihi.

    ReplyDelete
  25. ohh , apsal aku tak dapat ? hehe ,

    ReplyDelete
  26. kirim salam sayang kat diana danielle....please....hehheh..

    ReplyDelete
  27. jgn kate awk yg eksaited, kite yg bace pon eksaited skali! mesti lawa giler Diana kan. suke sgt dgn dia. beauty with brain. beruntung farid. :)

    ReplyDelete
  28. wah serono0k nye.. nk g jugakkkk

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D