Saya OKAY :)


Err . sepuluh kali fikir nak publish ke tak entry ni .
agak jiwang sikit la kan . geli pulak rasa nak menaip .
tapi sampai bila aku nak pendam weiii ! habaq sat .
nak luah kat kawan kawan seganlah . nanti depa kata cekbolat buang tebiat . kahkah

okayy aku pun ada perasaan wei _ _'

Tag abah dekat pesbuk . ngahaha sweet tak saya ?

Macam macam dugaan dekat sini .
tapi aku still senyum buat lawak hambar macam biasa .
tanpa aku dikelas . memang sunyi . kahkah .
orang pemes ginikan . ngahahahaha

macam mana bisingnya aku dekat blog ni .
sama macam dekat luar . kekadang sampai ada yang terduduk berguling guling .
waddahekk .

kira aku ni bukan ramah dialam maya sahaja . tapi realiti sama je . kehkeh .

Sebenarnya aku manusia yang tak suka menangis suka buat kering hati je .
bila aku menangis ianya pasti berkaitan hal keluarga .
tapi bila dengan kawan kawan . kena tikam belakang ke , 
kena tinggal ke dalam erti kata lain forever alone pun aku still gelak gelak .
ikut keadaan lah . kang korang cakap aku gila *memang pun*

cuma minggu pertama dan kedua ni memang hebat dugaan .
bila masuk kelas aku langkah dengan positif .
yang negatif tu tinggalkan kat luar bersama rak kasut .
kalau ikutkan hati nak karoke je dekat PD walk tu kan .
tapi masalah takkan selesai pun cuma tekanan je kurang sikit . ye dak ?

pehh ayat dah macam falsafah . boring benor . 
itu jela luahan . kahkah . harap korang faham . 

Abah satu satunya lelaki yang senang buat saya menangis . entah kenapa :')

*lambai lambai tangan*


25 comments:

  1. rilek2 yer. jangan sedih2 lagi. masalah apa jua pasti selesai kalau dapat tangani dengan baik :)

    ReplyDelete
  2. abah tu siapa ? ayah kau ke pakwe kau ? kahkah . confusion @_@

    ReplyDelete
  3. yer,...ayah adalah lelaki yg paling bmakna dalam hidup kita... even cm ne happy nyer kita... hati pasti terusik bila kita teringat kat ayah, mak dan family... lagi2 dok jauh kn... hmmm... liza pun rindu family...

    ReplyDelete
  4. mungkin abah tu semangat bolat kan..hihi

    ReplyDelete
  5. abel : abah tu ayah la . daddy . kejadah pulak pakwe pakwe .

    ReplyDelete
  6. abah nangis tak tengok note ni? :p

    ReplyDelete
  7. Hehehe. Comel je.
    Akak faham sayang.
    Sebab first year adik bongsu masuk Uniten almost everyday BBM akak cerita tentang dia.
    Miss you too sweetie.
    Be strong dan stay happy okay? :)
    Takmo nakal2 sgt. *hugs*

    ReplyDelete
  8. Rilex2.. jangan sedih dan tension..

    ReplyDelete
  9. huishh cekbolat ni memag tabah orgnya.. kena tikam belakang stil boleh tergelak..

    i wanna be like u.. mean, ur atittude.. penat lah asyik ada hard feeling je ni.. huhu

    ReplyDelete
  10. xmo sdey2 eaa....kuatkn semangat ! :)

    ReplyDelete
  11. cekbolat is so sweet...! ;) heehee.. mesti abah hang, terharuuu..

    ReplyDelete
  12. cool ok syg.. jgn sedih2.. syg kan periang... taw taww !!

    ReplyDelete
  13. be strong bolat.. :D sgt sweet la tag abah kat fb cmtu.. hahahaa..

    ReplyDelete
  14. sabar jew bolat...belajar dari tiap dugaan tu agar mjadi kuat dmsa akan dtg~k

    ReplyDelete
  15. wah..bolat yang manja...ok, abah , bolat baik2 jerr ^_^

    ReplyDelete
  16. meh meh paluk akak...wuuuu cayok2 bolat!

    ReplyDelete
  17. alahai sweetnya dengan abah dia :)

    ReplyDelete
  18. xpaham..kehkeh..apa pun akak tetap syg bolat..love gitu..hehe muah sikit! kahkah

    ReplyDelete
  19. owh.. anak abah rupanya.. hehehe

    ReplyDelete
  20. kau nape? sedih lak aku bace entry kau yg bajet okey ni.kau de byk kengkawan yg boleh share prob kau ;0

    ReplyDelete
  21. dulu masa kecik2, abah saya pun senang buat saya menangis..

    menangis sebab kena rotan..hehehe

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D