"Simple GiveAway Bintang Mencari Cinta By Cik Akak"

Assalamualaikum dan Hye bloggers !

Bukan senang aku nak join GA , Segmen or Contest sekalipun . Jarang nak ada kat blog ni . wadefuuu . wakakaka . so sadblog kan tanpa aktiviti ni ye dak ? sobss sobbss .

DiTag oleh skandel terbaru bolat . Ikhmal Malique ni . siap tendang menendang lagi . hamboih .



" Aku pun ingin bahagia walau tak terkentut didepan dia "

"kasih sayang saya pada awak umpama wiper kereta . saya sentiasa lap iman kita solat bersama dan melindungi awak "

" Cinta saya pada awak umpama bulu kaki dikaki saya , makin dicukur makin lebat "


Tag : Aina roseberry , Rara M Nasir .

13 comments:

  1. haha penuh kasih syg gitu ayat haha

    ReplyDelete
  2. Ini ---> " Cinta saya pada awak umpama bulu kaki dikaki saya , makin dicukur makin lebat "
    kelakar! Hihi Good luck!

    ReplyDelete
  3. Makseh dik sudi support GA cinta cik akak :).....Nanti jangan lupa semak link kat senarai peserta....:)

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahhah! trbaik la cikbolat....!

    ReplyDelete
  5. Cik akak cinta datang menghantar link peserta GA cinta.....

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/senarai-peserta-simple-giveaway-bintang.html


    Semak link...jangan lupa BW rakan2 yang lain...semoga berjaya memikat hati cik akak dengan ayat-ayat cinta tu...hihi

    ReplyDelete
  6. berkunjung dari segmen yg sama..gud luck!
    http://ienaazaidi.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

    ReplyDelete
  7. haha , memang terbaik madah2 pujangga jiwang kau bolat !

    ReplyDelete
  8. dtg dr segmen sama..gud luck!

    http://wan-sarah.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D