Lepas Rindu .


Assalamualaikum ! Hyeeeeeeee ;D

fuhhh habok habokk ahh blog ni . Apa khabar readers sekalian ? sihat ? masih boleh menaip macam biasa ? membebel macam biasa ? masih menatap blog bolat , cewahhhh ! masih ? masih ? masih ?

Dua minggu sudah dalam Semester Tiga . Masih alam junior lagi . Kenen kenen laaa kan . Rumah baru , Housemate baru , Lecturer baru , fakwe pun baru ? ahakss . ahh gitu la baru baruu . Result alhamdulillah okay ! tak dekan pun semester dua . semangat pun so so je sem lepas . hmmm

Oh ya belek belek jadual kelas nampaknya aktiviti fizikal semester ni banyak di luar kelas,bulan posa lak tu . kurus ai lepas ni uolls ! kerlass kau jemah . Pakai baju 'Papelem' lepas ni . wakakaka ;D

Itu jela nak update . Wifi pun siput dut dut kat kolej ni , blogwalking kadang kadang baca je dalam hati tak dapat komen  . Nanti ada masa bolat update dan blogwalking ! Selamat Menyambut Ramadan Al Mubarak ;D

Daaaaa ;)




19 comments:

  1. okeh. sem nie mesti dekan punye! :D

    ReplyDelete
  2. kak pon dah dua bulan x buka blog..bkn takat bersawang labah tp dh jadi sarang spiderman...

    selamat berposa bolat...

    ReplyDelete
  3. aktiviti fizikal apa tu masa ramadhan? bercucuk tanam kah?

    ReplyDelete
  4. kalaulah boleh kurus., bulan puasa biasanya orang banyak melantak., hahahaha.. :))

    ReplyDelete
  5. slmt berbulan pose..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut bulan puasa dan selamat belajar cekbolat :)

    ReplyDelete
  7. meningkat betul zmn peplum ni..selamat belajar..hehe

    ReplyDelete
  8. selamat berpuasa ye cekbolat hehe

    ReplyDelete
  9. kasi dekannnnnnn plishhhhhh hehe

    ReplyDelete
  10. Singgah! Selamat Berpuasa kak :-)

    ReplyDelete
  11. selamat berpuasa bolat.. heee :) all the best untuk study bolat :D

    ReplyDelete
  12. selamat berpose bolat..selamat menguruskn badan demi peplum gitew.. :)

    ReplyDelete
  13. upload pic lps raye tau... ehehee xP

    ReplyDelete
  14. pastikan sem ni dekan tau sayang :)

    ReplyDelete
  15. Salam Ramadhan bolat, gud luck =D

    ReplyDelete
  16. good luck dlm plajaran.. smoga cpat abiz study dgn jayanya.. ^_^

    ReplyDelete
  17. patutlah bolat dah lama tak datang bertandang kat teratak boni kacak.hehehe

    ReplyDelete
  18. Kalau kita jumpa masa Raya nanti tentu JR dah tak kenal Bolat lagi sbb dah kurus....

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D