Sibuk dan Puasa



Assalamualaikum !

Macam mana puasa okay ? Bazar selalu pergi ? Jumpa pakwe makwe kat bazar ? Pergi dating ? Pergi TERAWIH ?

Tahun kedua puasa ramadhan jauh dari family . Alhamdulillah okay . Rindu tu ade la,tak teruk sangat macam nak mampus bersyukur sebab masih lagi duduk kat Malaysia . Dari mereka yang study kat luar negara tu . Lagi sedih .

kahkah sebenarnya nak perli kat manusia yang suka buat rindu teruk . padahal rumah sejemput seberang highway je . Tetiap minggu balik . Balik hari pun boleh . geram ni geram .

Puasa tahun ni best dengan housemate baru . rumah selalu aje bising . penah catat rekod bising ya rabbi nasib warden jerkah je . hahaha . bangun sahur pun bising . nak tahu senyap adalah bila tdur . tu pun kalau tak berdengkur la . Biasalah dalam rumah 2 negeri je . Utagha-Selatan . opkos la Kedah ramai . awek Kedah kalau sembang tak hengat dunia .



Taddaaaaa . sihat kan ? yang kanan tu sedang cuba mencuba sekeras upaya untuk mendiet . Ada nampak macam cikgu tak ? hukhuk nak kurus sesungguh ni . nak kahwin cecepak . kahkah .

okat bye nak sambung buat rancangan mengajar . hehe :D

21 comments:

  1. kat mana tu?

    hana baru 2 minggu berpuasa di oversea. sarawak, hehe

    ReplyDelete
  2. huhuhu besa r tu bolat...susah2 dlu senang2 kendian kan...huhu..sonok sbenarnye ble dalam umur2 study2 ni..meriah je tiap hari~~~satu hari nnt msti bolat akn tergelak sorang bla terkenang kenangan bolat ni~

    ReplyDelete
  3. hahaha ...mmg ada gaya cikgu...cepaq la kawenn..x sbr nak tgk cik bolat slim..kot2 dapat jadi duta slimworld mcm erra fazira nnti kihkihkih

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadan...Semoga Cikbolat dpt menjalani ibadah puasa sebaiknya....

    ReplyDelete
  5. bolat da cakap pasal kawen...haaa. x lama dah tu. salam ramadhan bolat :)

    ReplyDelete
  6. byk sgt jumpa awek kat bazaar. x tau nak tgk mana satu. hahaha...

    ReplyDelete

  7. jom layan Uptown Tmn Selat Butterworth.http://www.gilamodified.com/2013/07/audioshow-uptown-taman-selat.html

    ReplyDelete
  8. comelnyaaa cikbolat!!! ehem!!

    Salam ramadhan dear.. :3

    ReplyDelete
  9. Mcm beh berbuka pose 2..hehehe

    ReplyDelete
  10. sihat sesangat., raya korban nanti boleh buat sembelih., hahahaha.. :))

    ReplyDelete
  11. klo aku duduk sblh ko, pstu bising2..mmg aku tumbuk dinding tnda protes..hehe

    ReplyDelete
  12. Rindu namati kat bolat..sobs..sobs.. *tngah cuba buat teqokk*..haha selamat berpuasa bolat! xyah la kurus nnt xcomey gebu2 camtu dah..

    ReplyDelete
  13. saya ada kenal kawan kedah..memang cakap bising ajerr. hehehehe

    ReplyDelete
  14. Salam Ramadhan Cek Bolat . :)

    ReplyDelete
  15. selamat berpuasa bolat.. hehek :)

    ReplyDelete
  16. yeke tak nangis.. yeke?? yeke??

    ReplyDelete
  17. haha perempuan kalau tak bising tak sah kan. hehe :)

    btw cpt2 kawen ye cekbolat :)

    ReplyDelete
  18. kembar!
    slm aidilfitri in advance huuu

    ReplyDelete
  19. bla kita nk bbuka bersama ye awak.. ;p

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D