Raya . Rasa dan Menantu . eh ?

Assalamualaikum !
Salam Aidilfitri buat bloggers sekalian :D

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin bolat ucapkan . maafkan saya jika terkasar menulis . terkasar bahasa , merapu , merepek , mereban , meroyan . Annoying kan ? maaf :'(

Alhamdulillah syawal kali ni bersama keluarga , cuma terasa sikit kehilangan maktok . Selalu buat lemang . kali ni takde lemang . Ingat raya ketiga tokwan nak bertunang dengan maktok baru . ehem tak jadi sebab bakal maktok baru teringat ex husben beliau yang dulu . atetetetete :3


Abang , mama and bolats !

Di kesempatan raya ni . Ramai ler bawak fakwe makwe datang ke rumah kan . jumpa mak ayah . ekekeke alhamdulillah . Tahun ni babah dapat 3 menantu . on the way kakak bolat yg sebapa tu awal bulan sembilan ni . Sekarang tinggal bolat dengan adik je .

Ehem . habiskan diploma dulu kata abah . hiks



Kalau ada jodoh . sejauh mana pun saya pergi . Dengan siapa pun saya bersama sekarang . Saya akan menjadi milik awak juga dengan izin Allah :)


12 comments:

  1. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin ye dik :)

    ReplyDelete
  2. Semoga masih belum terlewat utk diucapkan salam Aidil Fitri utk Bolat dan famili

    ReplyDelete
  3. Wah.. Tayang bakal suami. Memang raya masa yang sesuaikan. Hehe

    ReplyDelete
  4. untung macam tu..hehe

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  5. sabor... jgn gelojoh nak kahwin...

    ReplyDelete
  6. aicehhhh tak kenalkan pon dkt akak ekekekekeke ;p

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya bolat :)

    tahun ni bakal suami sya tak datg pun rumh haha

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya aidilfitri ye cik bolat.. maaf zahir dan batin.. :)

    ReplyDelete
  9. salam,cik boolatt..moga2 ada jodohnya kann.. :)

    selamat hari raya..i like ur header,nampak cool sgt :)

    ReplyDelete
  10. hehe.. slamat hari raya.. awal lg emy nk kahwin.. tunggu hbis blajar dlu, baru khwin.. :D

    ReplyDelete
  11. tersentuh hati baca kata2 kat gambar tu

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D