Steady Tokwan !


Assalamualaikum . Hye peeps !

Ada kan entry sebelum ni kite cakap tokwan kite nak kahwin kan ? yayaya Alhamdulillah dah selamat diijabkabulkan pada 25 Disember baru baru ni . hiks .

Tokwan sebelum Akad nikah , brgambar dgn cucu paling banyak cakap
 Akad nikah tokwan kereta yg berlarak ke masjid hampir 14 buah bijik kereta ! Tu baru tokwan . kalah cucu dia . hmm mmm mm


Pukul doblas tengah hari dok kat masjid Sg Durian ni . Punya lama tok kadi bagi khutbah . Aku selaku jurugambar tak bertoliah dari duduk bersila,tungging tebalik . Penat tunggu !



Maktok kite berbaju putih . Die malu bergambar . Sampai hari keberapa dah jadi isteri tokwan aku takdapat snap picture depa berdua . Hmm.

Takdan kempiskan perut . awwwuuuuuu ~

Super tokwan with gegelicious !


Adik saya with Maktok . tuu la maktok kiteww . tuu laa  .


Saya dan Adik ! Sorg kuruih sorang gemoik =3


Gambar aku buat tatapan kalian . muah muah . wakaka



Yeahh . Gambar tokwan dengan maktok baru tak banyak mana . Gambar aku yg penuh sebenarnya . Selaku gegelicious penyeri majelis kan . hakhakhak ! 

"Hang kalau dapat janda hang kalah dengan tokwan" - kata tokwan pada abang sulung bolat yang sekarang yakni duda pujaan ramai .

 sebab tokwan dapat anak daraaa ! hiks

 Amboi tokwan, laa ni pakai baju masuk dalam seluar kemas dengan tali pinggang . Aku ni keja menyakat tokwan dengan maktok baru sekarang . Gelak kuk-kik-kuk-kik tengok tokwan sweet mewit . aww :3

p/s : Semester baru bermula . 2014 Please be nice to me :D

26 comments:

  1. ecewwah! bukan main tokwan lu..lu bila pulak woi?

    ReplyDelete
  2. Cemburunya saya, sebab cuma ada satu...

    Bagaimana dengan ayah CikBolat, tak cemburu ke jika cuma ada satu seperti saya...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tokwan cari pengganti maktok lama kan dh arwah bulan 5 hri tu , hihi cemburu la kot .

      Delete
  3. Replies
    1. haha dapat mak sedare baru agak2 nnt ;p

      Delete
  4. waa gembira yeee...
    tetiba teringat kat arawh tokwan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam gembira pun sedih jugak , saya teringat arwah maktok . Maktok baru taksama mcm yg maktok lama :(

      Delete
  5. perghhh... mang steady sgt k.. go tok wan.. ada mak sedare baru lah tuh.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nnt dapat mak sedare baru ? wakakak :3

      Delete
  6. Wahhhhhhhhhhhh !!!!!!! Tok wan dengan isteri sepadan. Alhamdullilah =)

    Cekbolat, awat hang comei sangat ni ??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi . Aku puji hang , hang puji balik . aik ? hahahaha terimas !

      Delete
  7. untunglaaa dapat maktok baru! hehe

    ReplyDelete
  8. oittt...igtkan Cek Bolat yg kawen tadi..hehe apapun tlg wish congratss to ur tokwan....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha cekbolat insyaAllah . Tarikh tu masih rahsia Allah :D

      Delete
  9. tahniah buat tokwan..masih segak bergaya =)

    ReplyDelete
  10. Wah tahniah tahniah tokwan ! :)

    ReplyDelete
  11. tahniah buat tokwan :)
    berseri wajah maktok :)

    ReplyDelete
  12. tedddiiiaaa..!!!! seady giler tok wan.. waa...
    tahniah buat tok wan cik bolat dan keluarga.. heheh

    ReplyDelete
  13. ingatkan memain..bebetoi rupanya tok wan bolat kawen!!hahaha :D

    mmg steady la tok wan, ai dua tiga minggu ni basah la kepala tokwan ye..tak sempat kering :D

    ReplyDelete
  14. Wah, boleh tahan la tokwan.hehe.. Taniah bagi kedua2 mempelai.

    ReplyDelete
  15. kawin kawin.. anyway hi cikbolat. lame x ber blogging. haha

    ReplyDelete
  16. Siyes cite cik bulat habis sy BC. DRI 6.30pg smpi 8.19 pgi. Pecah perut terfelak kukikkukkik... :)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D