Pembinaan Model tadika .


Midterm berlalu dengan dasyat . 
sangat kesibukan .
ini je mampu hapdet .



separa siap .

Tadaaaaaaaa . sekarang tinggal assignment berkompolan . 
gambar atas ni subjek Falsafah . buat tadika mengikut pandangan tokoh falsafah.
inilah kerja sebagai cikgu . banyak habiskan duit hanya kerana bendatang ni  *bendatang pom bolaih*
tu tak buat lagi hiasan dalaman , meja kanak kanak,sudut ict, karpet,hiasan dinding . whoaaaaa .
berkobar kobar nak siapkan .

nanti dah siap bolat kasi tengok . haha tengok je jangan pegang . herherher XD

nota - minta - kaki : *banyak mengahbiskan masa ditwitta . mengarut barut . hewhew*

eh hai !


Assalamualaikum . Hyeeeeeeee !

*sapu sapu blog*

gila seminggu dan berminggu sudah tak berhapdet . alaaa bukan ade sape trtunggu bolat update ke idak kan . sape la bolat untuk disayangi . isk isk isk . hmm finee finee . *merajuk*

kayy takde sape kisah . teruskan membaca .

bolat ada macam macam nak cerita . pasal crush . pasal nenek . pasal pasal pasal .
ahhh macam macam dan macam . tapi taktahu nak start dari mana . ehh apa aku tulis ni .

cuti raya cina broadband dekat rumah dah expired ,
abah pulak sibuk dengan nenek . nenek sakit teruk skarang :(
sape follow entry bolat dulu dulu yg nenek sakit tu tahulah . hmmm

ni balik je kolej . esok lusa dan mid term . *sigh*
esaimen tiga nak kena hantar minggu ni, bolat masih melenggang .
arghh tensennnnyaaaaa .

No bolat No . jangan mengeluh .
Go bolat Go , teruskan senyum dan ketawa . hehe
Never say never okay .
okay ape dah aku melalut ni , katak pun boleh tercekik baca ni . eh tu pun kalau katak tu pandai baca . harharhar k tak lawak .

jangan gelak .

tahan .

okay mmg tak lawak -__-

ehmm maaf tau tak dapat nak blogwalking . maaf maaf dan maaaaaaafff  >,<

Gaza Bluetooth KesedihanMU :)


Pada malam jumaat yang lepas . saya bersama beberapa orang teman serumah menghadiri majlis " Gaza Bluetooth KesedihanMu' . betapa ramainya manusia manusia kolej saya telah datang bersama sama devide bluetooth akan kesedihan itu . Alhamdulillah . sebab saya pikiaq ramai tak pi . tapi bila tengok petang kejadian itu kemain meriah ade ekspo bagai . jadi semangat saya nak pi tu bertambah berkobar kobar .

mesti korang skip kan perenggan pertama ni ? isk isk *lap hinguih*

dendangan lagu Gaza dari budak Pengajian Islam .

Terkilan tak dapat beli skarf Gaza yg rm10 tu . huaaaa :'(

skarft gaza(kawan punya),yg bulat kecik (tatau nama), dan bendera yang dilekatkan dekat dinding . huahua


ada Salima af, ada penyampai radio Ikim.fm, dan beberapa ahli panel jemputan yang lain *tak femes*  kehkeh . entah kenapa seronok pula pergi , bersemangat tunggu sampai habis pukul 1 pagi . dah la esok tu pukul 8.30 . memang lebam la mata ni kan . ngeh ngeh ngeh .

terkilan tak sempat beli skarft Gaza tu . saya nak ! saya nak ! erghhhh >,<