Kemaghauu :3

Kemarau .
Ayaq tasik depan hostel aku ni pun dah kering .
Dari kulit plawlessshhh aku putih pak pak terus jadi tam tam ade jerawat :3
eeeeeeee gelinyaaa dengar . hakhakhak .
ramai tegoq aku dah hitam lecturer pun cakap aku hitam  - ..-
*bajet mcm putih gila nokrom .
ehem pakai lah collegen pluss youlsss :D

Kemarau .
tasik depan kering . sengaja aku ulang .
aku tiap2 hari beli mineral botoi besaq sibijijk dua ghinggit .
bukan nak tuang kat tasik tu . tapi minum sndiri .
bibir pun kering . pakai lipbalm cepat jaa kering . loh ?
Sampai Demam , panas sangat .
Call abah .
konon nak ngadu . aiceh .

"Abah . kakak demam "

"Tangan ok dak ?" tanya abah

"Ok , awat pulak ngan tangan ?" aku tanya balik .

"Mulut boleh bercakap , tangan boleh suap . Kira ok lah tuu boleh makan" Jelas abah .

"k"

hmmm ... 

8 comments:

  1. teruk betul kemarau nie, rumput2 kering .. bibir ah yg teruk.. kering habis.. x comey dah bibir kita kan haha

    ReplyDelete
  2. btol2. bibir pun cepat je kering.

    ReplyDelete
  3. kekeringan mengingatkan kita di padang mashar nanti lagi panas dan kemaraunya...
    Allahurabbi .

    ReplyDelete
  4. Biar kemarau air, jangan kemarau kasih sayang. Sekurang-kurangnya masih ada mak dan abah yang peduli, kira Ok lah tu....

    ReplyDelete
  5. luah lah kat akuuuu hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau takde disaat aku memerlukan . sibuk manjang dgn skandalicious . ehm

      Delete
  6. Haha. Menarik sekali jawapan dari abah ye.

    ReplyDelete
  7. hahahah..bole mkn lg orite r tu. sokong blkg abah. :))

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D