Loceng anak GAJAH .


'Ching .. Ching .. Ching' bunyi loceng gelang kaki .
harap maklum bukan loceng sekolah mahupun loceng kebakaran .

"dik , hang ingat comel gelang kaki ada loceng ? mula mula comel mcm anak kucing , 
   lama lama hang tau dak anoyying ?"

Arpppp . koajakk koajakk !

Wuuuuu , baru nak ek-syen gelang kaki baru kann . buat lalu depan abang adik dua tiga kali puas ! kahkah
Hmmm merajuk la sat . Sentap nok sekali dia baca ayat ni -____-

Sila tekan gambar untuk pertumbuhan besar dan sihat !



"Ingat comel macam anak kucing ? Hang tu anak GAJAH . kahkahkah" - abang saya yg dikatakan sedang merindui makanan sedut pakai straw ! tumbuk perut tu kang .
Lagipun seram dengar malam malam . kikiki

Grrr ok kena buang . Okbai !

8 comments:

  1. aku pakai loceng kebakaran je kat tenkok..

    ReplyDelete
  2. hehehe...dulu suka gak pakai..
    skrg xpakai dh

    ReplyDelete
  3. Lah yekeeeeeeee. Kena gtaw anak anak sedara aku ni

    ReplyDelete
  4. hehe, dari kecik ayah mmmg tak bagi pakai..

    ReplyDelete
  5. buang loceng tu ja. err kat hostel gua ada sorg budak pakai. rasa mcm,penat aa aku buat baik malaikat takda pun dlm rumah. alhamdulillah, budak tu pindah dah. hehe

    ReplyDelete
  6. masa kecik2 dulu sy pon suka jgk pakai gelang kaki berloceng nie..feeling partner shah rukh khan gitu..hihi btw, selamat hari raya, maaf zahir dan batin ye..=)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D