Cut cut cut Cuti lagi !!!


Cuti semester !
tak buat apa pun .
Drawing ja tak habis habis .
Memahirkan diri dengan hobi baru .





Arpppp ..
Lukisan jari failed ! kahkahkah . muhun gelak bertenggek .
**Pakai makeup eyeshadow ataupun blusher dlm clouring pun boleh . 
So many ways to make your painting cuns !!

Ehm balik ja dri cuti sem ,
kenduri arwah maktok cukup setahun ,
tengah syok syok menolong tunjuk muka kat dapur .

"Aik cuti lagi ke , kerap balik" -cik anonymonopos !

Hello , suka hati la nak balik kampung kerap pun .
Eeeeee menyampahnya .
sekali aku bidas .

" Eh saya mmg suka balik tengok jeragat muka makcik tu,
   kolej saya suka bgi cuti saya balik jumpa makcik ni, brsyukur la sikit"

Terus senyap kena balik . 
Sem depan taknak balik wlaupun cuti seminggu .
Biarlah duduk sorang sorang kat hostel .
tu makcik makcik suka kan ? 

Eh sapa kata nak dok sorang2 ?
Balik rumah mak mertua la kt johor .
Tak best la balik asyik ngadap muka makcik makcik yg penuh jeragat tu .
wakakakakaa :D

*Mulut aku mmg pedas sikit . Tak suka ditindas tindas ni . maaf la ye .