Misi Kucing . Cerita kucing .


Meow ~ meow ~
Ada sekor kucing dekat kafe kampus .
comel sangat, badan boleh tahan agam .
suka sangat aku pegang pipi kucing tu pastu geleng gelengkan kepala dia .
geram .
lepas tu balik rumah bersin dekat 2 hari .
merah hidung hidung . Hmmmm

Beberapa minggu lepas tu terserempak dengan kucing ni dekat depan office lecturer .
tengok kucing ni comot sangat .
kaki dia tak boleh gerak sebelah .
sedih .
jalan terjungkit jungkit .

makcik cleaner tu cakap "kucing ni tayah mandikan . nak tunggu mati je "
sedihnya .
kalau comot macam tu lagi la kucing tu sakitkan ?
Maka kami 5 sahabat bawa kucing ni dekat tempat ambik wuduk .

Nasib Ain bawa botol sabun basuh tangan yg kami 5 sahabat selalu gunakan
untuk basuh tangan dkat kafe selepas makan .
Najiha gosokkan dan sabunkan badan kucing ni .

Aku , pegang kucing ni tenangkan dia .

"shhhh jangan takut , kita mandi ye sayang" sambil usap kepala atau dagu dia . hikhik



Beberapa hari lepas tu jumpa Cik Kucing ni kat kafe .
datang kat meja duduk depan Jiha .
Cakkk .


Cik Cing ni lapar .
Jiha sponsor makan Cik Cing .
Aku belikan ikan dan nasi .
Gaul gaul sampai dak Zul perli bau ikan tangan aku . Cis .

Tengok ni . Tengok ni ! Cik Cing makan :)





Nampak sihat sikit .
Hari tu comot sangat . macam jatuh longkang pun ada .
Nak bela tapi tapi nanti aku bersin memanjang .
takpela bela dari pandangan je la kan . kehkeh

Yeyyy . misi mandikan Cik Cing dilaksanakan .
Tuu je mampu bantu dia , kaki dia ?
Harap cepat sembuh :'(




Credit :
Najiha gosokkan badan CikCing .
Ain bekalkan sabun .
Munira jurugambar . Oppo weyy . hehehe
Amy S sebagai pemerhati lalulalang .

Sekian . Dilaporkan oleh Amy M :)


toilet murah tapi mahal .

Salah satu kejadian di mall .

"Nak masuk toilet jap"

bawak 5 kupang .
masuk tandas 3 kupang .
belen 2 kupang .

jatuh dalam jamban 2 kupang .
total 5 kupang .

tak balik modal oi masuk jamban !

macam mana boleh jatuh ? gambarkan kejadian .