BigBook dah siap !



Cuti cuti weekend gua dah dipenuhi dengan assignment . Weekdays pun kelas sampai petang . Dalam ketiadaan masa pun sempat lagi aku jengah pekan port dickson tu . kehkeh .

Mmm entry lepas ada janji nak update pasal Mobile BigBook . Yaaa dah siap pun .


Sampai ke meja orang sebelah punya sebelah penuh dengan kerja aku . Nampak tak betapa buat buat busy nya aku dengan berus cat pun pakai padahal lukisan tak 'tara' (hebat) mana pun . Bahagian aku melukis mewarna . Tatarias buku dan suku kata dibuat oleh amy sorang lagi . aku amy jugak . eloklah partner dua dua nama sama .



Tak lawa pun . Update pi la entry dari blog aku terus berhabuk . Jangan kritik banyak sangat , kang aku tak sedap hati dengan markah nanti . kahkah .

mmm-kay bye !

15 comments:

  1. okay dah tu.. cantik dah tu... hehehe
    lama benor dah tak singgah sini.. hehehe

    ReplyDelete
  2. bestnyer..dah 1 nak bg dekat Irfan ;)

    Jom meriahkan Segmen Bloglist Mac-April CN ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  3. Perghhh !!! Akak memang layak jadi seorang cikgu. Ya Allah. Bagus la akak ni. Nanti nak hanatar anak miza kat akak la. kihkihkih

    Akan datang ok akan datang. ^_^

    ReplyDelete
  4. Ala..comel sangt lukisan nya..heheh

    ReplyDelete
  5. Cantiknya.. boleh bagi markah A+++ nie...

    ReplyDelete
  6. sedapkan je hati, rasa boleh dapat good mark punya.

    ReplyDelete
  7. rajinnya . melukis. mewarna. jadikan buku. smart. cantik. gojes.

    wah. ohsem.

    ReplyDelete
  8. boolat ni gambar bahagian yang kemas dan cantik je kan?gambar macam kepala firaun tu mana? kahkahkah gurau je boolat? ni buku untuk kanak2 ea?

    ReplyDelete
  9. untuk kami yg tak kretif nih... lukisan tu memang cantik... kalau saya yg lukis mesti jadi mende lain

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D