Stress ?

Gua dah semester 6 .
Stress menambah , jerawat menambah , berat bertambah tambah .


Malas sembang banyak . Diploma je pun . Macam biasalah dah masuk kolej masalah insomnia-lah-sangat duduk dgn kekawan tidur lewat entah pape terkojan . Padahal dapat sekali sehari suntuk kelas pagi petang mau tidoq ternganga mulut berbuih-buih sama jugak . Ceh

         Bukan apa , Nak cakap aku bakal jarang jarangan nak buka blog . mungkin . MUNGKIN . motif caps lock ? heff~heff~ . Yela nanti aku update aku buat buku cerita 'BigBook' ok . (taknak tahu pun *dalam hati korang)

Dah masuk last semester ni aku dah rasa havoc sangat dengan tugasan berdamping dengan kanak-kanak . Murid-murid pun taknak tengok muka aku rasanya .

Doakan aku tahan sabar dengan murid-murid masa praktikal nanti . Sekian . 

10 comments:

  1. moga berakhir dgn baik ya sem last ni =)

    ReplyDelete
  2. Anak no 3 saya juga sekarang di sem 4 belajar di UTeM Melaka, tak jauh dari kolej Cik Bolat kot.. Cik Bolat belum habis praktikal lagi? Anak saya dah habis praktkikal masa cuti sem 4 hari tu...

    ReplyDelete
  3. amboi berat bertambah pun punca dari diploma ke hahahah

    ReplyDelete
  4. peminat buku2 cerite siri salma/nancy drew,siri hadi,5 sekawan,3 penyiasat,7 penyiasat,siri misteri boleh join kami disini ok https://www.facebook.com/SiriSalmaMalaysia

    ReplyDelete
  5. makin stress makin bulat?? bahaya2 tu.... sebab dunia kerja jauh lebih stress dari dunia belajar... kena kawal tu

    ReplyDelete
  6. bebetul stress atau bajet2 stress?hahaha slow2 kayuh cikbolat.utamakan yang lebih penting kerana yang lebih penting itu lebih penting daripada yang penting :)

    ReplyDelete
  7. Wahhh jangan stress ye cik bolat :)

    ReplyDelete
  8. rilex2.. hehehe,,...
    smoga dapat tahan sabar.. :)

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D